Antera
Donateur
@Falcon die mag ten alle tijde eens langs komen daar doe ik graag wat voor. Contacten mag via whatsapp zie onderschrift
@lugolux78 Oss is niet bepaald centraal :-). Daarnaast zijn dealer ook op zaterdagen aan het werk tegenwoordig en word het lastig om dan eventueel binnen te staan. Daarnaast vinden dealer het vast niet zo leuk dat wij er staan te rommelen terwijl er ook gewoon klanten rond lopen.
De Datum voor de aanpassingen word 30 Augustus 2014 om en uurtje of half 9.
De locatie word de IKEA in breda. Altijd overdekt indien slechter weer. Daarnaast kunnen we eten en drinken bij IKEA of indien gewenst bij de MAC aan het eind van het straatje.
Wij zoeken de volgende auto's voor die dag ( volgt waarschijnlijk nog een dag voor andere modellen)
1x Octavia 3 Combi van VOOR Juni 2014 met Electrische achterklep
1x Octavia 3 Combi/Sedan van VOOR Juni 2014 met zonnedak
1x Octavia 3 Combi van NA Juni 2014 met met electrische achterklep
1x Octavia 3 Combi/sedan van NA Juni 2014 met zonnedak
Ik kan helaas niet precies zien wie wat rijd kwa bouwjaar enz vandaar dat ik nu uit ga van de eerste aanmeldingen.
@lugolux78 Oss is niet bepaald centraal :-). Daarnaast zijn dealer ook op zaterdagen aan het werk tegenwoordig en word het lastig om dan eventueel binnen te staan. Daarnaast vinden dealer het vast niet zo leuk dat wij er staan te rommelen terwijl er ook gewoon klanten rond lopen.
De Datum voor de aanpassingen word 30 Augustus 2014 om en uurtje of half 9.
De locatie word de IKEA in breda. Altijd overdekt indien slechter weer. Daarnaast kunnen we eten en drinken bij IKEA of indien gewenst bij de MAC aan het eind van het straatje.
Wij zoeken de volgende auto's voor die dag ( volgt waarschijnlijk nog een dag voor andere modellen)
1x Octavia 3 Combi van VOOR Juni 2014 met Electrische achterklep
1x Octavia 3 Combi/Sedan van VOOR Juni 2014 met zonnedak
1x Octavia 3 Combi van NA Juni 2014 met met electrische achterklep
1x Octavia 3 Combi/sedan van NA Juni 2014 met zonnedak
Ik kan helaas niet precies zien wie wat rijd kwa bouwjaar enz vandaar dat ik nu uit ga van de eerste aanmeldingen.
Laatst bewerkt: