Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

Antera

Donateur
@Falcon die mag ten alle tijde eens langs komen daar doe ik graag wat voor. Contacten mag via whatsapp zie onderschrift

@lugolux78 Oss is niet bepaald centraal :-). Daarnaast zijn dealer ook op zaterdagen aan het werk tegenwoordig en word het lastig om dan eventueel binnen te staan. Daarnaast vinden dealer het vast niet zo leuk dat wij er staan te rommelen terwijl er ook gewoon klanten rond lopen.

De Datum voor de aanpassingen word 30 Augustus 2014 om en uurtje of half 9.

De locatie word de IKEA in breda. Altijd overdekt indien slechter weer. Daarnaast kunnen we eten en drinken bij IKEA of indien gewenst bij de MAC aan het eind van het straatje.

Wij zoeken de volgende auto's voor die dag ( volgt waarschijnlijk nog een dag voor andere modellen)

1x Octavia 3 Combi van VOOR Juni 2014 met Electrische achterklep
1x Octavia 3 Combi/Sedan van VOOR Juni 2014 met zonnedak

1x Octavia 3 Combi van NA Juni 2014 met met electrische achterklep
1x Octavia 3 Combi/sedan van NA Juni 2014 met zonnedak

Ik kan helaas niet precies zien wie wat rijd kwa bouwjaar enz vandaar dat ik nu uit ga van de eerste aanmeldingen.

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
@lugolux78 en @VWim

Dan zoeken we nog 2x die na Juni 2014 zijn heren laat maar horen

De Locatie is btw ook al bekend.

De locatie word de IKEA in breda. Altijd overdekt indien slechter weer. Daarnaast kunnen we eten en drinken bij IKEA of indien gewenst bij de MAC aan het eind van het straatje.

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Dus liefhebbers is je O3 van juni 2014 of wordt je auto geleverd voor 30 augustus as meld je aan!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
p.s. als er andere mensen zin hebben om dan ook langs te komen is dat natuurlijk geen enkel probleem. Altijd gezellig alleen de auto's die we doen zullen in eerste instantie de auto's zijn die hiervoor speciaal zijn gekomen. Mocht er tijd over zijn en zin dan kan er altijd over gepraat worden.

DimiTator

Actief lid
Ik begrijp eigenlijk niet goed waar VCP over gaat. Wat is het verschil met VCDS.
Ik heb een O2 combi, 1.6tdi met dsg' bwj 2012 waar nog niks aan gewijzigd is.

Antera

Donateur
VCP is een ander stukje software dan VCDS. Daarnaast is VCP op dit moment aardig voorlopend op VCDS en kan je daarmee ook dieper het systeem in wat meer mogelijkheden met zich meebrengt.

@1978peter020 er komt misschien nog een ronde maar we gaan eerst deze even bekijken

@vanturenhout dan zet ik je ook op het lijstje:

@vanturenhout O3 Juni 2014
@lugolux78 03 mei 2014
@VWim November 2013

Laatst bewerkt:

1978peter020

Nieuw lid
@Antera Snap ik, maar volgens mij stond ik op het eerste lijstje wat je samenstelde :)

M'goed, maakt niet uit, 30/8 kwam mij toch niet zo goed uit ivm vakantie...

Antera

Donateur
Dit topic was voornamelijk in eerste instantie met de vraag of er interesse voor was. Niet direkt om meteen datum en afspraken te maken enz. Pas op pagina 4 (1e bericht) hebben ik en @ertromp bepaald welke auto's en waar we deze testdag wilde doen dit omdat wij niet hebben kunnen zien welke bouwmaanden de eerder vermelde O3's waren ben ik van daar uit gegaan van diegene die zich als eerste melde. ;)

En misschien heb je er straks wel profijt van als wij erin gedoken zijn met misschien meer gadgets enz

ertromp

Forumguru
Kofferbakpiep?? Wat bedoel je precies
Bij openen/sluiten van de elektrisch bediende kofferklep van een O3 en S2 gaat er een piep.
Deze is af te zetten middels VCDS of VCP.
Die is uit te zetten door @Antera of mij.
Daarnaast kan er meer ingesteld worden aan die klep bijvoorbeeld sluiten middels knop op dashboard of je AB. Natuurlijk ook te doen door @Antera of mij :D

Bovenaan Onderaan