Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

Antera

Donateur
Ik heb zoveel nummers dat ik lang niet weet wie wie is. er komen dagelijks 1 a 2 mensen langs en die zeggen bijna allemaal bel maar als je iets wilt proberen :-)

Stuur me maar een apje misschien kunnen we volgende week eens kijken

erikkie

Senior Member
hoi,

Ik weet niet of je nog auto's zoekt, ik woon in noordbrabant en je mag wel een keer testen.
Ik heb een OC III uit okt 2013 waar nog niets aan is veranderd. Het is een1.4 tsi elegance businessline met front assist.
die vermoeidheidsherkenning heb ik niet besteld, maar ik krijg alleen op hele lange ritten weleens een kopje koffie aangeboden van mijn boordcomputer :)
Als je wilt mag je wel eea testen, heb ook wel interesse in needle sweep en wat meer info mbt aanvinken TSC....
Verder ben ik niet zo thuis in verdere mogelijkheden....

Hoor het wel als je wat wilt testen.

Evilcomputing

Senior Member
zeg @Antera waarom neem je geen bleutooth dongle ding?
Ik slaap alweer in breda.

Misschien had je je test kunnen doen terwijl we samen aan de aardappels zitten.
Als dat bereik tenminste voldoende is :)

ertromp

Forumguru
Vraagje: wat is er met Vag Can Pro nog meer mogelijk dan "bekende" VCDS aanpassingen?
Er zijn zaken rond vermoeidheidsherkenning in te stellen en nog een serie voorgeprogrammerde zaken die VCP aanbiedt die @Antera en ik graag willen testen.
Het is dus echt een test want zoals het er naar uit ziet biedt VCP wellicht meer dan VCDS maar dat zullen we die 30e moeten testen.

Frank C

Forumguru
Er zijn zaken rond vermoeidheidsherkenning in te stellen en nog een serie voorgeprogrammerde zaken die VCP aanbiedt die @Antera en ik graag willen testen.
Het is dus echt een test want zoals het er naar uit ziet biedt VCP wellicht meer dan VCDS maar dat zullen we die 30e moeten testen.

Ok, neem aan dat er terug melding komt van de bevindingen op het forum.

Antera

Donateur
@Evilcomputing Ik wil geen BT dongle. Om de volgende redenen:

1. De kans dat ik hem onverwachts in een auto laat zitten is aanwezig. Kabel rol ik eerst op voor ik de auto verlaat.
2. Er gaat niks boven een bekabelt systeem. Als er draadloos ergens iets mis gaat is met wat pech een module verziekt.
;)

lugolux78

Forumguru
Helaas door omstandigheden die ik hopelijk later deze maand kan toelichten (niks ernstigs) laat ik even de Octi standaard zoals die is. Dus ik meld me af voor de 30e
Welgemeende excuses!!

Tafkah

Forumguru
Had me in het begin wel gemeld, maar weet niet of ik nu wel of niet op de lijst sta... :D
(Superb 2014)

Bovenaan Onderaan