Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even aanvulling op eric zijn plaatje. Verzamelen bij de benzinepomp dat is het makkelijkste. Daarna kunnen we met zijn allen verhuizen onder de Ikea :-)
@Antera Door andere verplichtingen is het voor sowieso mij niet mogelijk om om 09:00 uur aanwezig te zijn. Misschien lukt het wel rond 11:00 uur, zou dat een probleem zijn?
@Antera helaas had mijn vrouw ook een afspraak gemaakt waarbij ik niet afwezig kan zijn (fotoshoot) Ben wel bereid een andere keer te komen mocht je nog dingen willen bekijken / uitzoeken. Kunnen dan misschien andere afspraak maken.
Lijst dan als volgt. Indien er meer langs willen komen voor de gezelligheid of als er tijd is ook jouw auto even te bekijken en te vergelijken dan ben je zeker welkom. indien er nog tijd is naderhand zullen we nog zeker wat aanpassingen doen voor de liefhebbers
@Antera Mocht er tijd en gelegenheid zijn: Het valt mij op dat mijn verlichting wel heel snel overschakelt van DRL naar dimlicht. Is de gevoeligheid ook ergens vastgelegd /aanpasbaar?
@Antera : Het spijt me echt...maar het gaat mij niet lukken morgen. Heb het zo lang mogelijk aangekeken, maar door omstandigheden moet ik echt afblazen. Ik hoop dat je ook zonder mijn S3 je doel bereikt morgen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.