dirkie996
Forumguru
Voltooid verleden tijd. Voor mij geen echtgenote meer maar een "vriendin".Echtgenoten ..... das verleden tijd van echt genieten
Alhoewel, na 14jaar, lijkt 't precies ook al op 'n huwelijk.
Voltooid verleden tijd. Voor mij geen echtgenote meer maar een "vriendin".Echtgenoten ..... das verleden tijd van echt genieten
Zal volgende keer ook eens proberen om onze Labrador in de koffer te stoppen. Op de achterbank vind ze niet heel leuk.Mijn hond wil alleen maar in de kofferruimte. Deze is daar in de O3 ook op aangepast, met de verhoogde vloer en bagage net en sunset i.p.v. verduistering achteraf. Ze is bang voorin.
Zal volgende keer ook eens proberen om onze Labrador in de koffer te stoppen. Op de achterbank vind ze niet heel leuk.
Eerst werd ze iedere keer wagenziek, maar nu, ze is nu 1,5jaar, is dit al verbeterd. Hopelijk brengt de koffer de oplossing.
Ja wel hoe zotter hoe beter, maar niet in de auto.Hoe zotter en wilder hoe liever voor de onze. Hij zou in de attracties ve pretpark gaan denk ik
Als ik van jou was, zou ik jouw portemonnai op het dashboard leggen. Mss heb je daar meer kans meeIk heb dan weer mijn looks mee he
Ja, anders wordt het wel heel moeilijkLeg daar een deken o.i.d. waar ze normaal op ligt, dan wordt het een soort bench en vertrouwd.
Je hebt wel een station hoop ik?
Hmm.. Ik dacht interessant een draadje over de Golf vs Octavia, maar het lijkt meer op een draadje wat thuis hoort op een honden forum
Ook gezellig hoor
Stelletje Alfa's daar.
Kun je doen, bijvoorbeeld "laat je hond zien" of "laat je huisdier zien". En nu wel weer on topic dan.....
dat jaHet grote - topic?
Je bedoelt misschien http://www.skodaforum.nl/forum/i/het-grote-onzin-topic.23087/ ?Ik bedoel meer een soort rommeltopic bij stamcafe. Gewoon allerlei gesprekken waarbij het van onderwerp naar onderwerp gaat.