Zitten in Duitsland idd redelijk wat bedrijven die aan eu-import doen. Nieuw bestellen volgens jouw wensen tegen ferme kortingen. 1 groot nadeel: hééél lange leveringstermijnen. Als je met een oude wagen rijdt en de waarde maakt toch niets meer uit, gaat dit minder vervelend zijn maar heb je een recentere wagen die je dan nog eens particulier moet verkopen en dan direct dient af te geven ... en dan paar maandjes zonder wagen zitten?
Toch al een paar gevonden die in stock, onmiddelijk leverbaar en zelfs redelijk full option of zelfs zaken op die hier gewoon niet te kriigen zijn. Anderen idd 4 a 5 maand wachten op een nieuwe zelf gemaakte configuratie Als ik zo een verdeler aanschreef kreeg ik de melding dat er her en der stock was waar ze over 2 weken konden over beschikken.
Heb er nu 1 gevonden die een goede 250km van Antwerpen zit en die 94 uiterst positieve feedbacks heeft. Deze heeft een stuk of 20 Golfjes staan en een paar Octa's.
Voor diegene die wat tijd teveel hebben en graag dromen even op mobile.de wat virtueel winkelen.
De vw dealer hier geeft trouwens geen .... meer over wat je hem te bieden heeft. In de 2 keer dat ik bij de dealer was werd er zelfs niet echt de moeite gedaan om een overname prijs te geven, zo erg is het gesteld.
Met de prijs in het buitenland en als je niet het onderste uit de kan wil halen, tijd tijd en nog eens tijd, denk ik best dat je naar een opkoper belt die dan voor duizend euro minder de wagen komt halen. Als je dan voor 5000 euro minder 1 koopt, en ja ga toch maar eens kijken naar die website, en dan 1000 euro minder terugkrijgt voor de huidige wagen is de eindbalans toch nog in je voordeel.