Nou, niet aan de voorkant; achterop daarentegen lijkt me wel een goed idee
Wordt-ie overigens toch niet mooier van...En dan van zo'n PHEV het klepje van de stroomaansluiting dichtkitten en overlakken.
Vandaag de front vRS badge verwijderd, deze was gelijmd dus grill is beschadigd (erger als peters groenelijn) maar gewapend met geduld een goed oog, schuurpapier van 120-800, polijstpasta zo is het ontbrekende materiaal vakkundig opgelost, als je het niet weet zal je het amper opmerken maar een perfectionist zal het zien maar ik kan ermee leven liever dit dan een logo.voor mij zou het niet acceptabel zijn en zou het een nieuwe grill worden maar als jij er content mee bent @peterbaarlo dan is het goed.
Vandaag de front vRS badge verwijderd, deze was gelijmd dus grill is beschadigd (erger als peters groenelijn)
Logo van de zwarte kunststof achtergrond halen, restant kunststof verticaal doorzagen, en van links naar rechts losbreken (niet van boven naar beneden, vraag maar aan @O3-Rider) daarna het plastic opwarmen met een verbrander en het wordt weer zwart. Beter is schuren, waterproof, 500, dan 800 of 1000 en even polijsten.