Greenline sticker

Voor dat deze discussie nog hoger oploopt :disc:; wie maakt er eens een foto van die sticker. Dan kan ik mij wellicht de emotie voorstellen die deze stricker oproept bij een aantal van jullie.
De auto van mij moet nog afgeleverd worden, en ik ben best nieuwschierig of ik al juridische stappen moet gaan voorbereiden.... :grin:

BerSpijk

Nieuw lid
@fred

Nou ik heb maandag al met me dealer gesproken en hem medegedeeld.
Hij wist het toen nog niet van de gril wel van de stickers.
Maar ik vindt iets in me gril niet mooi ook als de rs zou zijn wil ik het niet.
Dus dan besteld hij maar een andere gril.

peperskoda

Forumguru
Ik heb het stickertje gezien, ongeveer 1,5cm bij 1,5 cm maar wel verschrikkelijk groen.... Gelukkig zit deze ongein niet op mijn GL. De emblemen in de grill en op de achterklep vind ik geen probleem, maar van die schreeuwerige stickertjes zou ik onder geen voorwaarde op mijn GL willen hebben.

@Mike4066

Dank Mike. Die groene sticker doet mij een beetje denken aan het palmeneiland van Dubay.

Het hangt wel van meerdere dingen af of ik deze sticker mooi vind.

-Past het bij de kleur? (ik koos voor de cappuccino beige)
-Is het een cheapo plaksticker of een beetje 3D met zilveren randje?
-Vindt mijn vrouw het mooi (is natuurlijk het belangrijkste)?
-Krijg ik geen rare reflecties, want die sticker zit heel dicht bij het knipperlicht?
-Trekt de sticker geen vuil aan, zodat ik met wassen troep krijg bij het knipperlicht?
-Leidt het de overige verkeersdeelnemers niet teveel af?

:smiley29:

Bij nader inzien geloof ik niet dat ik de sticker mooi vind!
Waarom?

Kijk, op de grille zit al iets. Rechthoekig, maar wel 3D en subtiel (in)gekleurd.
Nu vind ik persoonlijk, dat als je iets op de zijkant van een deur aanbrengt, dat het toch minstens in dezelfde stijl moet gebeuren als op de voor-grille.

Ik mis dus eenheid.
Het gaat hier immers allemaal om uitstraling!
Die is belangrijk!

wanderer

Senior Member
ik dacht dat vrouwen over onbenullige zaken konden doorzagen ....... maar hier zitten nog ergere neuzelaars.....

Ja, Maar wat denk jij ervan?
Zo'n sticker roept toch wel emoties op....
Wat is jouw bijdrage?
Ben jij voor de sticker... of tegen?

wanderer

Senior Member
@sgl49
ik zelf had graag zo'n witte GL gehad met die grote GL stickers, zoals hij in het begin gepresenteerd werd, helaas dat was alleen een reclame auto en niet als zodanig leverbaar......en voor de rest het zijn maar stickers, je kunt je beter druk maken over de techniek, de dingen die echt van wezenlijk belang zijn, kleuters, ja die maken zich druk om stickers, toch niet die grote sterke kerels (en enkele vrouwen....

FabiaGL

Actief lid
Het logo op de voorgril kan prima verwijdert worden zonder de gril te beschadigen. Ik weet van een monteurn van de VW dealer bij ons in de buurt dat ze al verschillende Bluemotion logo's hebben verwijdert, dat dit niet zou mogen is onzin van een dealer die te lui is om een logo te verwijderen. de stikkers op de zijkant kunnen volgens mij gewoon verwarmt en erafgehaald worden.

joergarms

Senior Member
Wat een drukte om een paar onbenullige stickers, een rechtzaak voor een sticker? Knappe advocaat die daardvoor gaat zitten.
Wat de importeur betreft, je mag met een auto doen wat je wilt, na betaling. OF de dealer de stickers verwijderd, heeft met de welwillendheid van de dealer te maken, maar mijn ervaring is, als je zulke dingen gewoon tijdig voor aflevering meldt, zijn ze gewoon weg.
Dat de importeur het niet wil, dat is gewoon omdat elk stickertje/ embleem/ logo een stukje reclame is. Maar dat is niet wettelijk verplicht.
Bij het verwijderen van GL stickers verandert er namelijk niets aan de auto zelf. Zou een mooie stunt zijn dat de importeur na aankoop nog mag beslissen hoe ik mijn auto wil erbij wil laten staan.

Bovenaan Onderaan