Greenline sticker

Delight

Actief lid
Kolere wat een enorm lelijke stickers....
Had van skoda toch iets meer stijl verwacht.
Dat wordt föhnen!

Mijn Fabia stickers

Zie hier de reactie van mijn dealer in Zwolle "Het klopt dat deze stickers nu op alle nieuwe Greenline's zitten. Het is geen probleem deze én het greenline logo op de achterkant te verwijderen."

Dus dat is mooi!!! Het logo in de voorgril vind ik wel mooi...dus die kan blijven zitten!!

Monteurtje

Forumguru
Voor degenen die de sticker eraf wil hebben. Zou dan niet te lang wachten. Of ervoor zorgen dat die bij aflevering er al af is. Straks heb je een kleine kans op lichte verkleuring als je de sticker eraf haalt. Dan het je geen groene sticker meer, maar zie je nog dat er wat gezeten heeft.
Krijg je daar weer een topic over.

NielsW

Lid
Zijn dat niet een beetje spookverhalen van de (niet metallic) lak van vroeger monteurtje ;)

Wij hebben onlangs na 2 jaar de stikkers van onze aygo afgehaald en je zag geen kleurverschil.

Monteurtje

Forumguru
Ik heb een keer een auto van een bedrijf gezien, waar stickers opgezeten hadden als reclame. Een Fabia 2. Je kon de tekst nog lezen. Het ligt volgens mij wel aan het materiaal van de stickers.
Maar het is een tip. Voor het geval dat..

peperskoda

Forumguru
Je zult altijd verkleuringen zien. Dat kan niet anders want daar waar geen zon komt zal de kleur niet verbleken t.o.v. de rest die dus wel verbleekt. Het maakt daarbij niet uit of het een metallic lak danwel een single-stage lak is. Ooit heb ik een ex-demo van een Daihatsu dealer gekocht die volgeplakt was met stickers(een zilvergrijze was dat) Onder bepaalde belichting en in een bepaalde hoek kon je nog altijd lezen wat er aan reclames op het ding hebben gestaan. Na een flinke dag polijstgeweld was het weg, want de laag die verkleurd was is met het polijsten verdwenen. Je kunt het dus wel weer onzichtbaar maken, maar in eerste instantie zal elke lak verkleuren.

EdK

Forumguru
Ik heb een keer een auto van een bedrijf gezien, waar stickers opgezeten hadden als reclame. Een Fabia 2. Je kon de tekst nog lezen.

Toevallig moest na 6 jaar mijn bedrijfshok omgestickerd worden
Dus verffönh erop in lage stand en stiikers verwarmen en je pullekt ze er zo weer vanaf of deze er net nieuw opzitten.
En ook zag je hier erna de oude letters op de lak
Maar even wat cleaner gepakt en de boel opgepoetst en alles was weer weg.
En konden de nieuwe stickers er weer op.
En zag er tegenop mbt het verwijderen en nieuw plaatsen maar met 3 uurtjes was ik rondom weer klaar voor de aankomende jaren

Gieliovd

Forumguru
Het zal wel een bedrijfsbusje zijn die gewoon gereden wordt tot het niet meer reëel is om erin te rijden. Het is niet zo dat je in de techniek elke 3 jaar een nieuwe bus krijgt met gehele werkplaatsinrichting, volgens mij.

EdK

Forumguru
:ot:Laten we het zo zeggen, als je zuinig bent dan duurt het langer voor je een nieuwe krijgt.
En bij ons wordt gekeken naar KM stand en onderhoudskosten, en mijn werkgever heeft nog steeds zijn eigen wagenpark

Wasmachineman

Forumguru
Dat kan ik me voorstellen Ed. En het is geen leasewagen. En wat Gieliovd zegt ook, de inrichting is natuurlijk op maat gemaakt van je huidige auto. Kost ook een kapitaal als die weer nieuw gemaakt moet worden.
Bij ons rijden de budi servicemannen in Astra's Combi. Ook helemaal ingericht. Die kunnen natuurlijk ook in een O2 Combi rijden hierna. Die van ons zijn wel leasewagens btw.

dsteensma

Nieuw lid
MartyBro, heb je de stickers er al afgekregen met de föhn? Ging dit een beetje makkelijk en zo ja, heb je kleurverschil of niet? Graag hoor ik van je!

Wat een verschrikkelijke stickers zeg.... ik kan mij voorstellen dat je deze niet wilt. Het logo aan voor- en achterzijde interesseert mij niet. De stickers zijn esthetisch gezien een gedrocht. Waarom dan geen (semi)metalen plaatje met hetzelfde logo als het dan perse moet...

Om de Limbo's onder ons gerust te stellen:
Bij mijn dealer werd zonder er zelf woorden aan vuil te maken (ik wijsde met m'n vinger naar de stickers) direct medegedeeld dat de stickers bij aflevering netjes verwijderd zouden zijn.... Zo kan het dus ook..!!!
Tis dus geen "Skoda beleid", maar wil (oftewel goodwill) van de dealer in deze..!

Ook ik heb deze monsterlijke stickers vandaag laten verwijderen. Wat een gedrochten!
Dealer was het hier roerend mee eens.

jan49

Actief lid
Vandaag geweest bij de dealer en bij onze auto gaat ook de sticker er af het was geen probleem

gr jan:koffie:

@ Dsteensma, Nee ik heb nog niet geprobeerd, geen tijd/zin gehad in die koude feestdagen. Kleurverschil maak ik me niet druk om, dat verwacht ik niet.

Kim

Nieuw lid
Ik zag die stickers eigenlijk pas toen ik al thuis was (heb vandaag mijn nieuwe auto opgehaald). Wat een lelijke dingen! Ik ga ze er dus vanavond nog afhalen, nu ik weet dat dat veilig kan.

Bovenaan Onderaan