Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb alles afgeplakt en daarna alles gespoten. Daarvoor een aantal filmpjes op YouTube gekeken van dipyourcar. Onderste deel van de grill is lastig omdat deze direct aansluit op de bumper. Na 4 keer spuiten het tape er nat afgehaald zoals bij de Tesla op YouTube.
@Mototommy super man! heel mooi resultaat! ik denk dat ik mijn steenslagschade grill (L&K hoogglans met chroom) ook maar eens ga plastidippen met glanzend zwart..... @Kippie-style wil jij dat tegen betaling niet eens een keertje voor me doen? Jij bent tenslotte ervaringsdeskundige op dit gebied
Ben ook erg tevreden. Zeker voor een eerste keer. Enne, m'n vrouw heeft vooral de k klusjes, lees precies afplakken, gedaan.. :-). Nu staat de achterkant in de dip. Voor de tweede keer inmiddels. Bij het loshalen de eerste keer kwam er een deel mee... (
@Stewie. Geloof me, ik heb twee linker handen... Veel YouTube gekeken en gewoon proberen. Je haalt het er redelijk eenvoudig weer af.. Btw, op YouTube zijn ze niet langer bezig dan 10 minuten voor een hele auto. Ik ben de hele dag bezig geweest voor 2 logos en een gril.... :-)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.