Grille demonteren octavia 3

Mototommy

Actief lid
Ik heb alles afgeplakt en daarna alles gespoten. Daarvoor een aantal filmpjes op YouTube gekeken van dipyourcar. Onderste deel van de grill is lastig omdat deze direct aansluit op de bumper. Na 4 keer spuiten het tape er nat afgehaald zoals bij de Tesla op YouTube.

CDK

Forumguru
@Mototommy super man! heel mooi resultaat! ik denk dat ik mijn steenslagschade grill (L&K hoogglans met chroom) ook maar eens ga plastidippen met glanzend zwart..... @Kippie-style wil jij dat tegen betaling niet eens een keertje voor me doen? Jij bent tenslotte ervaringsdeskundige op dit gebied ;)

Mototommy

Actief lid
Ben ook erg tevreden. Zeker voor een eerste keer. Enne, m'n vrouw heeft vooral de k klusjes, lees precies afplakken, gedaan.. :-). Nu staat de achterkant in de dip. Voor de tweede keer inmiddels. Bij het loshalen de eerste keer kwam er een deel mee... :((

Stewie

Senior Member
Ziet er knap uit. Geeft mij moed om dat ook te doen. Mss de logo's ook maar doen. Dan wordt het grijs/zwart op de velgen na.

Mototommy

Actief lid
@Stewie. Geloof me, ik heb twee linker handen... Veel YouTube gekeken en gewoon proberen. Je haalt het er redelijk eenvoudig weer af.. Btw, op YouTube zijn ze niet langer bezig dan 10 minuten voor een hele auto. Ik ben de hele dag bezig geweest voor 2 logos en een gril.... :-)

Stewie

Senior Member
Komt goed uit want met mijn handen kan ik niet veel :).
Maar ik krijg hulp van iemand.

Nog even nadenken of ik de belettering erop laat en plasti-dip of ze er laat afhalen...

Mototommy

Actief lid
Tja, zonder of met belettering.... Blijft persoonlijk. Ik heb het eraf laten halen. Als straks de achterkant klaar is, zal ik even een foto posten.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Stewie

Senior Member
En we wachten...
Net zoals op de kwartfinale van de Nederlanders. Hopelijk slagen jullie wel waar wij faalden:).

Mototommy

Actief lid
ImageUploadedByTapatalk1404588542.100103.jpg
Maar we geven niet op.. Nu maar zo. En als het nog nat is eraf halen. Dat lukte voor ook zo... Eerste laag zit er inmiddels op... Pffff.....

Bovenaan Onderaan