wat ik mij steeds afvraag bij die plastidip.. kan je dit gewoon wassen met een washmitt? Komt het dan niet los?
Aangezien het zo gemakkelijk te verwijderen is?
Je kan het gewoon wassen maar ik ben toch steeds voorzichtig.
@ Sjeerd, Logo voor en achter verwijderen is geen probleem gaat makkelijkst met 2 creditcards 1 voor op het koetswerk te plaatsen en 1 erboven voor het effectieve snijden van de dubbelzijdige tape, de onderste is als bescherming om op het koetswerk geen krassen te maken.
De effectief snijdende card heb ik vooraan afgeslepen als een houtbeitel zodat die iets scherper is om de tape te snijden. Een beetje temperatuur kan ook helpen zeker in winter, heb het reeds gedaan met de verfstripper maar wel één waar je de temperatuur kan instellen en afgesteld op max 100°C.
Ik heb van mijn logo's alleen de chromen delen gedaan en niet de backing plate, om dit te doen moet je wel 3 plastic paspennen afbreken van het centrale logo (niet van de ring) maar dat schept geen probleem om deze terug te monteren. 1maal de pennen weg zijn kan je zonder de backing plate te verwijderen zowel het logo als de ring
verwijderen. Misschien klinkt dit niet echt duidelijk maar het wijst zichzelf uit, zelf ik kon het tot een goed eind brengen.