CDK
Forumguru
Jep 130 tot 140pkStage 1 is dan van 110pk naar 130? Zie ik ook wel zitten, maar eerst ffe dit gewoon worden
Er loopt een groupbuy overigens momenteel
Check daarvoor het het subforum "Tuners"
Jep 130 tot 140pkStage 1 is dan van 110pk naar 130? Zie ik ook wel zitten, maar eerst ffe dit gewoon worden
geniet nog effe van je 110pk, want 130 kom je ook snel gewoon. Ondervind dit ook met mijn vRS. Kom van 80 (polo) naar 140pk (superb) naar 177 gechipt en nu 220pk in de octavia en na een jaar is het "speciale" gevoel er ook al af (ondanks je bij bepaalde ritjes toch nog kippenvel op je armen krijgt).Goeie tip, ga ik dadelijk eens proberen. Heb nog een klein tripje gepland vandaag
Stage 1 is dan van 110pk naar 130? Zie ik ook wel zitten, maar eerst ffe dit gewoon worden
Ik zie er vanaf. Heb het geld toch maar besteed aan een andere hobby Bekijk bijlage 58871
Is het mogelijk om de chiptuning icm DSG zo te regelen dat in de D stand de extra pk's alleen boven de 100km/u (beperkt) beschikbaar zijn en in de S stand alles op max? Dit eventueel voor mijn 1.4 TSI 150pk DSG6 Kodiaq.
Omdat ik tot de 100km/u geen "klachten" heb over het vermogen, boven de 100 vind ik de Kodiaq (in vergelijk met mijn ingeruilde Laguna III 2.0 Turbo) nogal traag.@StefanLK, geen idee, maar waarom zou je dat willen?
Ik weet wel dat je het vermogen in de 1e 2 versnellingen kan knijpen, dus wellicht kan dat ook tot de 4e verzet. Of er hierbij onderscheid gemaakt kan worden in D en S weet ik niet.
Mwoah, heb d'r nu 2000km mee gereden, in het begin 1:11, nu inmiddels 1:15 bij gemengd gebruik.Ik denk dat je rechtervoet hier een belangrijke rol in kan spelen...
Klopt, geen ervaring mee, wel een hoop (tegenstrijdigheden) gelezen.Ik denk dat extra vermogen ook onder de 100km/h prettig is en wat @Sharky al zegt, dat is gewoon doseren.
Uit je antwoord denk ik op te kunnen maken (correct me if I'm wrong) dat je geen ervaring hebt met chiptuning? Ook na het aanpassen van de software is alles perfect te doseren met je rechtervoet. De auto is dan nog steeds als een bejaarde zondagsrijder te gebruiken, dus in dat opzicht verandert er niets.
Haha is dat een soort dwangneurose dan?? Ik trap het gas alleen vol in als ik het volledige koppel / vermogen wil gebruiken namelijk.Ik ben zelf iemand die nog wel eens (regelmatig) vol op het gas trapt terwijl ik het niet persé nodig vind om dan alle extra PK's aan te spreken (extra slijtage)