Dat "helemaal geen klant" valt wel mee hoor, het was er hartstikke druk van de week. Ze kunnen haast niet in de vraag voorzien, denk ik. Schitterend bedrijf om te zien, vakmanschap, nette omgang met klanten, die dan vaak ook van ver (buiten NL) komen.
Ook al is Rico op vakantie gaan gemaakte afspraken uiteraard gewoon door! Daarvoor hoeft niet gebeld te worden
Euh... dus 2 dagen na de afspraak bellen?dan verifieer ik daags voor vertrek de afspraak.
Als ik vervolgens na 3 dagen geen reactie krijg dan ga ik bellen
Ja om te zeggen dat zze hun afspraak niet na komen.......... pfffffffEuh... dus 2 dagen na de afspraak bellen?
Euh... dus 2 dagen na de afspraak bellen?
@skodasuperb94 , hebben ze er bij TVS 193pk uitgehaald? Knap. Is er buiten de chip nog iets anders gedaan?
Mijn vorige wagen was ook een S2 140pk. Hebben ze (DVX)toen 177pk uitgekregen. Ik had blijkbaar versie die teveel roetuitstoot produceerde. Hadden ze hem verder getuned, ging ik teveel last krijgen met verstopte roetfilter (deed wel veel korte afstanden).
mooi resultaat dan. Maar zie dat een CR hebt, mijne was nog een pompverstuiver. Een pompverstuiver was slechter om te chippen. Mijn broer had toen ook een 140 CR maar in een golf. Hij vond de mijne wel iets meer duw in de rug geven terwijl een CR geleidelijker was.Nee, verder niets gedaan "slechts"de tuning op maat.
Het vermogen was standaard al meer dan volgens fabrieksopgaven. Volgen Ronald komen ze dit bij deze motoren regelmatig tegen.
mooi resultaat dan. Maar zie dat een CR hebt, mijne was nog een pompverstuiver. Een pompverstuiver was slechter om te chippen. Mijn broer had toen ook een 140 CR maar in een golf. Hij vond de mijne wel iets meer duw in de rug geven terwijl een CR geleidelijker was.