Ja voorlopig zijn alle belangstellenden hier wel zo'n beetje geweest, denk ik. Maar het kan ook zonder actie hoor
Gewoon even door de zure appel heenbijten. Je zult zien, het valt best meeIk moet nog over een paar weken
Tussen mijn huilbuien door denk ik elke keer maar zo: Corné heeft nog minder vermogen!Gewoon even door de zure appel heenbijten. Je zult zien, het valt best mee
Wat voor kuurtje ga je nemen?Mijn Rapid staat er nu, terwijl ik de koffie en rondo's mag proberen
Vanmorgen ging het hier al veel te hard dus vrees dat ik me straks ernstig moet inhouden op dat leuke stuk A18
Top man. Ik heb het daar ook gedaan. Mij valt wel op sat de 1e drie versnellingen meer schokt als de 4 tm 7. Hebben jullie dit ook?Standaard chip & DSG.
Net de eerste rit gemaakt, ik heb opeens een eerste versnelling, dat is de eerste winst
Sorry, maar dit is echt lariekoek
Standaard OBD tuning is op geen enkele wijze vergelijkbaar met een powerbox Wordt wel degelijk aangepast op de auto, alleen tijdens een rijdende log en niet op de rollenbank.
Tuning op maat haalt alleen in de meeste gevallen enkele pk's of Nm's meer uit het blok, maar is vooral om kleine dipjes die je niet voelt maar die wel op het vermogensrapport zichtbaar zijn weg te poetsen. Niet meer en niet minder.