Schilkeplayer
Lid
Ah, excuus, ga ik doen!
Dat lijkt mij ook niet inderdaad. En nu ze toch een andere zoeken, een 4wd lijkt me ook een goede uitkomst voor ze, zeker met de Quattro's en alle 4wd Skoda's
ik vermoed van niet, de 3 mogelijke tuners die overgebleven zijn voor mijn project zeggen allemaal dat langskomen en uitlezen de enige zekerheid is.Wat ik me afvraag, is of je op één of andere manier de sw versie van motor en bak kunt achterhalen en of de tuner dan aan de hand daarvan kan bepalen of het kan. Dat zou je dan een ritje kunnen besparen (in het verleden ook wel zoiets ervaren nl)
Wat mij opviel is dat de S stand veel minder agressief / hoogtoerig is bij de DSG 7 met natte koppeling in vergelijking met mijn oude DSG 6 met natte koppeling. D stand schakelt nog steeds extreem snel op, te snel naar mijn zin....ik vermoed zo dat de latere (originele) software versies niet zo slecht zijn.
ja de jouwe ook?Heeft jouw auto ook de DQ500, @Corné de Kluijver?
ja de jouwe ook?
Behalve dan dat dus 1 m'n motor software niet aangepast kan worden en 2 m'n DSG software ook nietJa! Lucky us :-)
Balen
Hebben ze weer een nieuwer type beveiliging geplaatst ofzo?