Ik heb 'm toen ook laten logeren bij TVS.
Beter dat er wat meer tijd ingestoken wordt, dan dat je de auto terug krijgt waar ze nog niet helemaal tevreden over zijn .
Ben benieuwd naar het resultaat!
Ach @BaSsDruM als hij straks klaar is en je rijd naar huis toe in het donker en over de stille wegen...wedden dat je dan die wachttijd al weer vergeten bent....
Hoorde net dat hij niet klaar kwam vandaag en blijft logeren, dat is gewoon k#dt
Hoorde net dat hij niet klaar kwam vandaag en blijft logeren, dat is gewoon k#dt
Dat wel, vervelend om je auto achter te moeten laten en met de leenauto op en neer te gaan.
Maar nogmaals, dan wordt er wel uitgebreid naar gekeken.
@BaSsDruM waar hadden ze zoveel moeite mee, of waar waren ze nog niet tevreden over?
Maar goed TVS heeft toch wel verteld wat nu uiteindelijk de reden is dat ze hem niet goed kregen vandaag ?
Dit zou ik toch wel willen weten voor ik in een andere wagen terug naar huis zou rijden..
geen problemen?Geen problemen volgens Rico, hadden alleen meer tijd nodig.
Geen idee. Ben inmiddels net thuis van een rit van 150+ km met een auto van hun; 21 jaar oude golf zonder radio of airco. Eerste buurman kwam ik net al tegen: "en? Hoe was het? Hoeveel pk heb je nu? Hè?! Die auto?!...."
Ik laat het ff bezinken, is op dit moment het verstandigst.
Ga ervanuit dat de ervaring van TVS juist influistert: 'laat de klant niet naar huis gaan met het risico op .... [eender welke vorm van teleurstelling]' Dan maar de auto laten blijven. Je wilt toch juist ook niet dat het afgeraffeld word, lijkt me. Mochten ze tegen een bepaald probleem aan zijn gelopen die ze niet 1,2,3 opgelost krijgen, helpt het voor hen ook als ze er even afstand van kunnen nemen en nachtje over kunnen slapen. Het zijn net mensen daar
Zo zie ik het tenminste. Ze willen jou een goed resultaat afleveren. Dat een leenauto een brikje is, betekent alleen maar jij daar indirect geen hoge kosten voor hoeft te maken (voor die service). Tom van HBT heeft ook zo'n aftandse Caddy maar het leuke is als je daar in gereden hebt, waardeer je weer des te meer je eigen auto.
Dat is balen. Vind wel dat ze in dergelijke gevallen toch wel een deftige wagen mogen voorzien. +300km in een wagen zonder airco en radio. Ik zou ferm bedanken en iets anders eisen.
Het is te hopen dat ze alles in orde krijgen. Het zal wss niet gaan over fine-tunen maar over het oplossen van problemen.
Maar goed TVS heeft toch wel verteld wat nu uiteindelijk de reden is dat ze hem niet goed kregen vandaag ?
Dit zou ik toch wel willen weten voor ik in een andere wagen terug naar huis zou rijden..
Geen problemen volgens Rico, hadden alleen meer tijd nodig.
geen problemen?
Dan ben je toch niet meer dan een dag ermee bezig?
Dan hadden ze je toch gewoon met je wagen naar huis kunnen laten gaan en vragen om er later mee terug te komen?
Ken het gevoel.. verheug jezelf nooit ergens op totdat je het pas daadwerkelijk hebt, want anders kan het nog wel eens vies tegenvallen.
Al meerdere keren in vergist (niet alleen op TVS gericht hoor).
Die van mij moest ook een nachtje blijven logeren en dat was wel even stressen, omdat ze niet met zekerheid konden zeggen wanneer dat hij definitief klaar zou zijn, en ik de dag erop een afspraak had met de tinter...
Precies dat. Heb ook liever dat ze het dan even laten bezinken en de dag erop met frisse moed er tegenaan gaan.
Wat ik wel begrijp wat @BaSsDruM zegt over de leenauto, is dat het niet meer van deze tijd is; geen airco en radio. Zeker niet met zulke temperaturen en een rit van 150km enkel voor de boeg.
Ze hebben verschillende leenauto's staan. Van brik tot deftige bolide.
Ik moest destijds wel de benzine op en neer betalen van de leenauto..
Ja precies, anders rijd je met een knoop in je maag terug naar huis, met een (nog) niet geslaagde dag.
Toch vreemd om je eigen auto niet voor de deur te hebben staan, vind ik altijd.
Ben benieuwd of het hem in de DSG of in de chip zat.
Of met je eigen auto terug naar huis rijden en hem door TVS op laten halen met de ambulance. Is ook geen uitzondering heb ik al wel begrepen.