415 pk en 630 nm. Auto is morgen eind vd ochtend bij mij. Ik ben benieuwd! Oh ja, hoeveel had jij ook alweer Corné?
180 PK? Dan zou ik 'm laten tunen! Jij hebt toch ook een 2.0 tsi? Hoop potentieel hoor die motor! Laat gelijk ff je DSG aanpassenHo ho beetje rustig aan hè jij, anders rij ik met die 180 pk Oostblok tractor dwars over je heen
AH, ideaal. Kan ik hier in omgeving Rotterdam wielspinnend van trajectcontrole naar trajectcontrole!Ooit..... in een ver verleden had ik 420 pk en 470Nm, maar dat koppel wat jij nu hebt daar wordt een dikke oliestoker zelfs jaloers op Ik ben erg benieuwd hoe je het rijden gaat ervaren. Volgens Ronald kan je vanaf 80km per uur het vermogen goed op de weg kwijt.
Niet vervelend bedoeld hoor, maar zoveel koppel. Blijft dat wel heel?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar zoveel koppel. Blijft dat wel heel?
Stage 3 is meer dan alleen software?
Anyway, ben erg benieuwd naar de ervaring
415 pk en 630 nm.
Corné zorg je dan wel dat je meteen vervoer terug naar huis hebt !!!180 PK? Dan zou ik 'm laten tunen! Jij hebt toch ook een 2.0 tsi? Hoop potentieel hoor die motor! Laat gelijk ff je DSG aanpassen
Als het mogelijk was dan was het reeds geschiedenis Ik zal nog even geduld moeten hebben helaas.....180 PK? Dan zou ik 'm laten tunen! Jij hebt toch ook een 2.0 tsi? Hoop potentieel hoor die motor! Laat gelijk ff je DSG aanpassen
Stel je voor dat het hen nooit lukt om dat type te krakenAls het mogelijk was dan was het reeds geschiedenis Ik zal nog even geduld moeten hebben helaas.....