GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
415 pk en 630 nm. Auto is morgen eind vd ochtend bij mij. Ik ben benieuwd! Oh ja, hoeveel had jij ook alweer Corné?

Ho ho beetje rustig aan hè jij, anders rij ik met die 180 pk Oostblok tractor dwars over je heen :deuk:

Ooit..... in een ver verleden had ik 420 pk en 470Nm, maar dat koppel wat jij nu hebt daar wordt een dikke oliestoker zelfs jaloers op :thumbsup: Ik ben erg benieuwd hoe je het rijden gaat ervaren. Volgens Ronald kan je vanaf 80km per uur het vermogen goed op de weg kwijt.

BaSsDruM

Senior Member
Ho ho beetje rustig aan hè jij, anders rij ik met die 180 pk Oostblok tractor dwars over je heen :deuk:
180 PK? Dan zou ik 'm laten tunen! Jij hebt toch ook een 2.0 tsi? Hoop potentieel hoor die motor! Laat gelijk ff je DSG aanpassen
Ooit..... in een ver verleden had ik 420 pk en 470Nm, maar dat koppel wat jij nu hebt daar wordt een dikke oliestoker zelfs jaloers op :thumbsup: Ik ben erg benieuwd hoe je het rijden gaat ervaren. Volgens Ronald kan je vanaf 80km per uur het vermogen goed op de weg kwijt.
AH, ideaal. Kan ik hier in omgeving Rotterdam wielspinnend van trajectcontrole naar trajectcontrole!

LT83

Forumguru
Wat een koppel, dat moet wel extreem hard gaan bij de tussensprints met het relatief lage gewicht van de Cupra.
De eerste 2 versnellingen zal wel wat doseren worden, maar dat is het nadeel van de voorwielaandrijving.

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
180 PK? Dan zou ik 'm laten tunen! Jij hebt toch ook een 2.0 tsi? Hoop potentieel hoor die motor! Laat gelijk ff je DSG aanpassen
emoji12.png
emoji23.png
Corné zorg je dan wel dat je meteen vervoer terug naar huis hebt !!!
Anders zit je de hele dag daar voor jl te wachten en moet je hier gaan posten dat je in een 18 jaar oude golf naar huis bent gestuurd...

En één keer de tranen in me ogen lachend hierom is genoeg hoor....:deuk::deuk::deuk:

LT83

Forumguru
Laten we een crowdfunding strarten hiervoor. Dat de leden die via deze actie met de leenauto terug moeten na een dag wachten gebruik kunnen maken van een lokaal gehuurde Aventador :D
Sponsored bij skodaforum.nl :tongue:

CDK

Forumguru
Als het mogelijk was dan was het reeds geschiedenis :cry: Ik zal nog even geduld moeten hebben helaas.....

Octavia32

Forumguru
WoW @BaSsDruM wat een vermogen, dat is een potentiele boete auto geworden. Zal lastig worden lijkt mij om dat vermogen op de weg te houden ondanks je Sper.....

Heel veel rijplezier hiermee...

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Cijfers zijn geweldig. Weet niet of de onregelmatige koppelkromme komt door een gare rollenbank?
Anders zou ik echt terug gaan en hem af laten stellen op 540-560nm en dan gelijkmatig af laten vlakken naar de huidige waardes vanaf circa 5000rpm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan