Mijn gok: men wilde de max pk's eruithalen.
Maar ik zou voor minder en vlakker gaan.
Mijn gok: men wilde de max pk's eruithalen.
Maar ik zou voor minder en vlakker gaan.
Gewoon ergens anders gaan meten, niet bij JD uiteraard, die 2 liggen elkaar niet zo
Door de ‘bank’ genomen geeft die van TVS aan de lage kant aan, dus ben benieuwd
100 punten en/of certificering van die toestellenGewoon alle tuners verplichten tot gebruik van dezelfde (4wd) bank met koeling.
Gewoon alle tuners verplichten tot gebruik van dezelfde (4wd) bank met koeling.
Hopelijk dan ook voldoende personeel om alles af te handelen. Je kunt nog zoveel gereedschap en aanbod voor tuning en DSG activiteiten hebben maar personeel en voldoende tijd is natuurlijk voorwaarde 1 m.iTVS krijgt volgend jaar een extra (nieuwbouw) pand er naast en daar komen 2 nieuwe rollenbankruimtes, voorzien van 1 maal 4x4 en 1 maal 4x2 bank.
100 punten en/of certificering van die toestellen
Exact spreek ranges af waarmee getest gaat wordenZelfs met certificering kun je nog kloten met bijv. je temperatuur sensor. Maar goed allemaal dezelfde bank maakt rommelen al een stuk minder makkelijk, omdat je dan als tuner wel door de mand valt als iemand op dezelfde bank andere waardes meet.
Hopelijk dan ook voldoende personeel om alles af te handelen. Je kunt nog zoveel gereedschap en aanbod voor tuning en DSG activiteiten hebben maar personeel en voldoende tijd is natuurlijk voorwaarde 1 m.i