GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

BaSsDruM

Senior Member
Ik hoop dat de waarheid van die onregelmatige kromme ook gepost wordt. Die staat nog niet vermeld namelijk.
Bedoel je omdat de rollenbank nog steeds stuk was, of omdat de originele grafiek ook al met pieken en dalen verliep? Of omdat ze nog meer tijd nodig hadden om hem helemaal perfect te krijgen, maar dat dat iets zou worden voor een volgende klant met vergelijkbare auto en je dit toch niet zou merken in de praktijk?
 
Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Alles is veranderd en er verandert nog meer. Nieuwe (mede)eigenaar / directie. Ronald doet alleen nog maar software (zoals dat elders in Lochem en Nuenen ook afgezonderd van de drukte gebeurt.
Ook komt er uiteraard extra personeel.


Gefeliciteerd Corne........of ben jij niet de nieuwe DGA??? ;)
Lijkt mij een goede ontwikkeling, ongestoord en onafgebroken software kunnen schrijven is natuurlijk altijd positief!
 

ertromp

Forumguru
Dus Ronald gaat net als de collega tunert op een zolder zitten de bits en bytes bewerken

Hopelijk laat Ronald wel zijn gezicht zien mochten er meetings daar georganiseerd worden :D
 

BaSsDruM

Senior Member
Ik wil vol trots een rollenbank uitdraai laten zien, en een goed rijdende auto hebben die vanzelfsprekend heel blijft. Alleen met de uitdraai al ben ik het lachertje van een (besloten) Seat groep op FB. Heb ik verder bewust de naam van TVS en de rest van de ervaring weg gelaten. Ik ga maandagochtend even contact opnemen met ze, want hier krijg ik buikpijn en hartklachten van. Hopelijk gaat het contact verder soepel, en kan ik hier met een goed gevoel melden wat er uit gekomen is.
 

EdK

Forumguru
Heb liever dat hij een mooie receptioniste aanneemt die dr gezicht af en toe laat zien.
Maar ieder zn voorkeuren natuurlijk ;)
Ach joh je kunt beter geen afleiding hebben bij zulk soort bedrijven, is alleen maar ten nadele van je wagen.....
Staan al die verdere werkplaats monteurs inclusief pietje bitje en byteje continu bij de receptie hun hormonen uit te stoten.
En als ze dan aan je auto moeten werken weten ze niet hoe snel ze dat gedaan moeten hebben om weer bij miepje de receptioniste te komen....
En tsja die vind die aandacht wel leuk hoorrrr....
 

sitechris

Donateur
Heb net even dit topic vanaf de tuning van de SEAT van @BaSsDruM gelezen. Man o man, het is me wel een soap aan het worden. Eerst de gebrekkige communicatie en service van de tuner, met als resultaat een meer dan matige vermogenscurve. Hebben ze daar twee dagen werk aan gehad? En waarom geven ze niet aan wat er mis is. Schijnbaar weet Corné meer dan de klant. Wat ik ook al bizar vind.

Werk aan de winkel voor TVS Engineering om dit recht te trekken, uiteraard wel met de juiste prioriteit (dus iemand de hele dag vrijplannen voor de auto en niet de auto erbij doen terwijl de klant zit te wachten). Je moet ze in ieder geval nog de kans geven om het recht te zetten. Is het dan niet goed, dan geld terug en lekker naar JD/VAGTechniek etc gaan.

Jammer genoeg horen we niet wat de oorzaak is, dat zou wat speculeren over de oorzaak doen voorkomen.

ps....bouwen ze bij TVS ook een powercontroller in? 630 nm in eerste twee versnellingen is geen feestje.
 

Kurtje

Forumguru
Het is al vreemd dat er in een stage 2 630nm uit dat blok kan komen.
Is volgens mij de hoogste waarde die ik al ben tegengekomen in deze opstelling.
Dat krijgen andere tuners met lineare mooie grafieken zelfs in een stage 3 niet klaar...

Maar als je kijkt naar andere TSI motoren zie je dat ze dit wel meer klaarkrijgen, bvb een Octavia RS met 600nm op stock turbo? Daar blijven andere tuners 100nm onder bij wijze van...

Ik zou het hun inderdaad ook netjes laten oplossen zoals sitechris het zegt, als het dan niet goed is een andere tuner zoeken die het wel naar je eigen tevredenheid kan doen.
 

EdK

Forumguru
Ik heb geleerd in het verleden dat een verhaal altijd twee kanten heeft !
En dat je geen conclusies mag trekken uit een enkelzijdig verhaal, hoe lullig dit verhaal soms al klinkt..
Dus tsja mot ik verder zeggen dan dat het lullig klinkt........
 

BaSsDruM

Senior Member
Het lijkt me duidelijk dat ik geen belang heb om er een soap van te creëren, maar dat terzijde. Ook ben ik niet helemaal nieuw met het concept (chip)tuning, dus weet allemaal prima hoe het (hoort) te gaan. Ik heb precies van A tot Z voor mijzelf bijgehouden wat er is gebeurd en gecommuniceerd, maar zoals ik al eerder zei, lijkt het me voor beide partijen verstandig om even morgen contact te hebben. En dan ben ik er heus niet op uit om iemand een poot uit te draaien, en dat verwacht ik ook niet wederzijds. Wat gebeurd is met de leenauto is wat mij betreft allang vergeven, en daar is ook excuses voor aangeboden.
 

Arjann

Forumguru
Snap op zich wel dat het logisch is dat je contact met hun opneemt, maar je krijgt hier, en blijkbaar in een Seat FB groep commentaar op de uitdraai. Dan kan je toch openheid geven wat de oorzaak is dat het geen mooie lijn is? Je weet schijnbaar hoe dat komt.
Maargoed het is uiteraard jouw keuze en ik hoop voor je dat het naar tevredenheid opgelost word
 

Ridley

Forumguru
Ik begrijp wel dat het nog niet op de spits gedreven wordt. Je wilt toch eerst gewoon netjes met het bedrijf in overleg. Kom je er niet uit kun je nog altijd de kaart van fora en social media trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan