GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Begrijp je frustratie, is ook gewoon een slechte communicatie dan toch.
Eerlijk gezegd hoor ik best wel regelmatig deze verhalen langs komen bij TVS, ik vind dat wel wat vreemd.
Kunnen ze je dit dan niet vooraf aangeven zou je zeggen, dan kun je daar rekening meer houden en evt wat voor regelen

DeNnZ

Forumguru
Hmmm, wat balen dat het zo lang geduurd heeft...
Ik moet ook nog een keer terug voor de DSG, die was nog niet gekraakt....

Maar begrijp ik nou goed dat de rollenbank weer up & Running is?

leon-cupra

Forumguru
Ja precies, anders rijd je met een knoop in je maag terug naar huis, met een (nog) niet geslaagde dag
ik ga liever met mijn eigen wagen terug naar huis met een minder gevoel en wetende dat het beter wordt, dan met een barrel naar huis te moeten rijden en in dit geval er nog een hele dag mee onderweg moeten zijn voor je werk.

Feit dat ze de wagen niet meegeven duidt gewoon op het feit dat ze "blok" zitten met de wagen en het allemaal niet uitgedraaid is zoals gepland . En dan die communicatie ...:nono:

Octavia32

Forumguru
@BaSsDruM heb ik jouw zeker zien zitten gisteren met je laptop enigzins verveeld

Ik was gisteren ook even wezen kijken hoe het stond met de Yeti.
Nou die blijft nog wel een paar dagen staan heb ik het gevoel.

Als ik al kijk wat er voor de deur stond zeker 20+ auto's

BaSsDruM

Senior Member
@Octavia32 ah was jij dat! Ja zo'n dag wachten duurt lang. Maar goed, dat wist ik van te voren. Niet dat ik na een lange dag wachten huiswaarts zou gaan met een Golf Variant uit 1996. Ik zag wel formulieren liggen dat je allerlei klasses vervangend vervoer kon huren, waarbij de 'duurste' een VW EOS cabrio was voor €45 ofzo. Die zal wel weg zijn geweest... (Samen met al die andere opties)

Octavia32

Forumguru
Ik heb daar de yeti van mijn vader gebracht daar is een nieuwe dsg ingekomen met compleet tuning pakket dus dsg en motortuning voor de 1.2 tsi

Zelf rijd ik natuurlijk met de Superb

Handige Harry

Forumguru
Ik ben toch verbaasd dat er zolang gedaan word voor tuning op maat?

Hebben jullie dan zulke bijzondere auto's?

En iedereen vind het ook normaal?

Over de dsg kan ik niet mee praten want heb zelf een schakel, maar ik vind het iig bijzonder.

Rosinfield

† In Memoriam
DSG duurt wel wat langer dan stage 1 tuning, heb ik wel eens gemerkt. Maar niet zo lang gelukkig. Maar het gaat hier om tuning op maat en idd wat je wel een bijzondere auto mag noemen. Dus dat kan makkelijk wat anders liggen natuurlijk.

Overigens schakelt de dsg ook hoor ;)

BaSsDruM

Senior Member
De auto komt sowieso vandaag niet mijn kant op want er is sowieso geen chauffeur beschikbaar. Je begrijpt dat ik 'not amused' ben, en dat is zacht uit gedrukt.

Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Geldt de haal en breng service ook andersom; breng en haal service?

Dit wist ik niet, anders had ik dat zelf ook zo wel willen doen. Scheelde me dan ook weer enkele uren..

Maar begrijp dat je in een vervelende situatie zit.

Anders vanavond afspreken? Is een tegemoetkoming van beide partijen lijkt mij (als je aan kantooruren gebonden bent)..

BaSsDruM

Senior Member
Het lijkt me inderdaad wel netjes in deze situatie, als er geen chauffeur beschikbaar is, dat iemand zelf mijn kant op komt rijden.

eriktv

Forumguru
Als ik in de buurt zou wonen zou ik hem best even willen brengen :D

Al een idee van vermogenswinst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan