Grote kodiaq 2 bestellingen topic

Bij mij staat er dat er deze week begonnen wordt met de bouw. Heb de PON Dealer in Amersfoort gevraagd of het nog op schema zit, want op de status pagina staat nog niet dat ze begonnen zijn. Zou in de week van 11 september geleverd moeten worden. Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:

RonKar

Nieuw lid
Bij mij staat er dat er deze week begonnen wordt met de bouw. Heb de PON Dealer in Amersfoort gevraagd of het nog op schema zit, want op de status pagina staat nog niet dat ze begonnen zijn. Zou in de week van 11 september geleverd moeten worden. Ben benieuwd.
Ik kreeg toevallig ook zo'n bericht van Broekhuis in Alkmaar. Assemblage start week 35, levering 18 september. Ben ook benieuwd of ze dat gaan halen.
 
Zojuist een reactie gekregen van de PON dealer en ze lopen momenteel gewoon op schema met de bouw. Heb jij ook een status pagina?
 
Skoda Kodiaq II - 1.5 TSI PHEV DSG-6 auto Business Edition 5D 150kW

Steel grey

Interieur Loft zwart
19" lichtmetalen velgen Halti aero, antraciet
Light & View pakket
Akoestisch pakket
Simply Clever Familie Pakket
Comfort Pakket
Trekhaak wegklapbaar

12 augustus besteld. Levertijd moet ik nog te horen krijgen, zal nog wel even duren ben ik bang :LOL:
 

...​

Besteldatum: 4 juni 2024
Geplande datum productie: week van 12 augustus
Geplande datum levering: week van 11 september

Ze zijn afgelopen week daadwerkelijk begonnen met de bouw. :) Benieuwd of de aflevering in de week van 11 september gehaald gaat worden. Kan niet wachten :)
 

Bijlagen

  • skoda kodiaq bouw.PNG
    skoda kodiaq bouw.PNG
    468,8 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt door een moderator:

Gershwin

Senior Member
Even een update van mijn uitgerekende datum. Besteld 24 mei, afgelopen vrijdag 16 augustus op zijn eigen wielen van de band gerold. Deze week nog de ‘laatste interieur-dingen’. Zal over drie weken bij de dealer staan. Een Skoda Kodiaq PHEV.
 

WvdW

Nieuw lid
Merk / Model: Skoda Kodiaq
Uitvoering: Business Edition 1,5 TSI iV 204 PK 6-traps DSG


Kleur: Black Magic
Bekleding: Zwart stof
Extra opties:
- 19" lichtmetalen velgen Lefka aero, zilver
- Akoestisch Pakket
- Light & View pakket
- Lodge interieur design selectie
- Trekhaak, wegklapbaar
- Winter pakket

8 mei besteld en morgen mag ik de Kodiaq ophalen.
 

Michel1978

Nieuw lid
Ik heb het volgende besteld:

Kodiaq (2) Business Edition 1.5 TSI PHEV 150 kW / 204 pk SUV 6 versn.​


Bekleding: Loft
  • Graphite Grey metallic
  • Comfort Pakket
  • Parkeer Pakket
  • Trekhaak met Trailer assist, wegklapbaar
  • Winter Pakket

Besteldatum: 22 augustus 2024
Geplande datum levering: week van 11 november 2024

Na jaren lang Citroen te hebben gereden (C5 2.0 diesel), en een uitstapje naar een Superb ook 2.0 diesel, wat overigens goed beviel, heb ik momenteel een Mazda CX-5 MHEF die ik toch echte veel minder vind kwa uitrusting en prestatie ondanks zijn 2.0 benzine motor.

Initieel zou ik gaan voor een Superb iv maar door het gelijk trekken van de prijs door Skoda toch maar voor een Kodiaq gekozen, een iets minder diepe kofferbak maar wel hoog zitten wat eigenlijk toch best wel prettig is bij de Mazda.

Ik hoop dat de levertijd gered gaat worden, ze lijken nogal enthousiast te zijn. We zullen het zien!
 
Inmiddels is de auto bij PON aangekomen! :) 19 september kan ik mijn huidige auto inleveren en de Kodiaq PHEV ophalen :)
 

Bijlagen

  • 20240902093334_snapshot-8C1412E8-07F9-4127-9780-ACA8441D02BF_20240902093335.jpg
    20240902093334_snapshot-8C1412E8-07F9-4127-9780-ACA8441D02BF_20240902093335.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 56
Het was even wachten maar vandaag (op de eerst mogelijke dag) de Sportline besteld!
PHEV,
Race Blue, Comfort Pakket, Panoramisch dak, Head-up display, Light & View pakket, Familie Pakket, Winter Pakket en trekhaak
Bijna 60! maar dan heb je ook wat... aflevering week 45/47 verwachten ze....
 
Bovenaan Onderaan