@Cordoba,
Ik voel een lichtelijk steek richting mijn zijde. Ik heb telefonisch contact gehad met Lucas van VAGtechniek. (zoals beschreven in dit topic)
Hij vertelde mij dat er geen korting werd gegeven op een chip op maat. Ivm capaciteit en benodigde tijd. (kennelijk bieden in het verleden resultaten geen garantie voor de toekomst, geen idee.)
Met alle goede bedoelingen probeer ik wat op te starten. (voor mij ook de eerste keer)
Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Maar als jij het beter kan regelen start het op, ga mailen bellen en regel het.
Sluiten wij dit topic en wachten wij rustig af.
Vriendelijke groet,
Mark
@El Flaco wat is er illegaal aan het wegschrijven van een EGR?
De egr is weggeschreven, het waren vandaag bij de tuner alleen maar 1.2 TDI-tjes vertelden ze.
Toch niet echt:Ja ben er van overtuigd dat dit "vijgen na Pasen" zijn zoals we dat onze kanten zeggen! daarvoor is de F2 al te lang op de markt om nog veel klanten aan te trekken vrees ik.. vermoed dat de tuners hier ook zeker niet de hoofdprijs voor moeten betalen hebben, voor dit softwarepakket.
Je hebt standaard tuning en standaard tuning, VAG en JD om maar 2 voorbeelden te noemen hebben een hoge standaard. Ze hebben zelf geschreven en door en door geteste software die na het overschrijven van de standaard software wederom getest word op het voertuig met aangekoppelde laptop tijdens een proefrit.mijn broer die de handleidingen schrijft van dieselmotoren was nogal negatief over standaard tuning.