Dat hangt natuurlijk heel erg af van de grootte (>bochtstraal) van de rotonde - die lopen nogal uiteen. "De" rotonde bestaat m.i. niet...en rotondes nog knudde ??zeker gezien in welke versnelling de rotondes te nemen zijn ?
Tunen brengt wel meer koppel, maar niet meer bij relatief lage toerentallen (tegen 1400 rpm of zo).blijft rijden in de stad niet mogelijk bv in de 4e versnelling en zal deze hinderlijk blijven [brommen]
Ik pm je wel even! Morgen gaat eerst mijn sjoemelsoftware eraf, dan binnenkort even tunen :-)@keijers Ik ben ook geïnteresseerd in de standaardtuning bij VAG Nuenen. Ik ga vandaag nog even contact met ze opnemen want in mijn geval moet de EGR ook afgedopt worden. Ik heb hier van VAG al een prijsopgave van en ga ze nu vragen wat het kost icm een standaardtuning (ws. gewoon bij elkaar optellen haha). In dit geval ben ik nog altijd goedkoper uit dan de EGR compeet vervangen voor 700 euro.
Nee een seat ibiza 1.2tdi, dus ik zit hier niet helemaal goed op het skodaforum, maar het gaat mij alleen om het tunen, en daar maakt het niet uit welk merk het is gelukkig@keijers
Heb jij een fabia 1.2tdi? Want bij mijn dealer (Skoda Holsch) is de update er nog niet en verwachten zij deze pas in het 3e kwartaal van dit jaar.