Hallo allemaal

Of overleden relais @legolux78 want verkleefde kontakten blijft een mogelijkheid en dan hoor je evengoed een klik.
Vandaar dat ik de pomp rechtstreeks zou testen met 12V DC, kun je hem 100% uitsluiten en weet je meteen of dealer ook met redelijke prijs komt of maar klakkeloos een pomp uitwisselt en in rekening brengt
Oke,zal het proberen,bedankt!

alleszins, jouw auto heeft 2 pompjes, 1 voor de koplampen (nummer 9) én 1 voor de ruitensproeiers. Maar wel 1 reservoir, dus ligt het volgens mij aan de pomp van je ruitensproeiers OF zijn je koppen verstopt, maar dan zou je volgens mij toch iets moeten zien druppelen. Dus denk eerder de pomp. (nummer 4 op de tekening)

Werkt je achterruitsproeier???

Bekijk bijlage 28300
Nog even een vraagje,de tekening die ik hier zie,is dat bij het rechtervoorwiel?Daar zit overigens wel het reservoir achter.

Joske

Forumguru
Dit zou zelfs langs boven moeten kunnen als ik zo in Elsawin kijk, heb wel een bouwjaar 2008 genomen, zie bijlage:

(indien bouwjaar verschillend, laat iets weten, dan kijk ik nogmaals)

Bijlagen

• Document3.pdf
    66,8 KB · Weergaven: 1

Joske

Forumguru
ik ben blijkbaar verkeerd geweest, zat per ongeluk in Octavia 1 gedeelte.. Voor een O2 is het toch niet langs boven te doen, zie bijlage:

(excuses)

Bijlagen

• Document1.pdf
    113,8 KB · Weergaven: 2
Bovenaan Onderaan