Thanks voor de leuke reacties! Voor mij is het moment even heel snel gegaan allemaal. Nu rustig en goed nadenkend welke stappen te doorlopen om hem netjes op de weg te krijgen (import).
De zilvergrijze is er ook nog steeds. In de tijd dat alles geregeld wordt voor de vRS, kan ik dus rustig kiezen wat ik ermee doe..... Nog eens (goedkoper) te koop zetten, of compleet standaard maken en dan nog eens opnieuw te koop zetten.
@leon-cupra Winterwielen blijven de Turini's met de ContiWinterContacts. Over de zomerwielen twijfel ik echt heel erg... Turini zomersetje gaat sowieso een keer gepast worden hoe dat staat. Zover ik weet heeft de FL een bredere achteras, waardoor ik weer moet gaan spelen met spacers, ben benieuwd!
Ik hou de opties voor een geschikte zomerset nog open. Banden zullen weer Michelin Pilot Sport 4(S) worden, omdat ik daar zo over te spreken ben!
@MaxN De Xtreme's zijn niet zo mijn ding eerlijk gezegd. Zag op FaceBook ook iemand met een setje 20" Brock wat er erg dik uit zag. Heeft geen haast, dus lekker rondkijken.
@Rallye Thnx voor je bijdrage! Uitlaten gaan óf mat óf glanzend worden. Weet nog niet wat mooi zal staan bij een Rieger piano zwarte diffuser en de Milotec piano zwarte bumper protector. Nieuwe uitlaat tips aanschaffen kan altijd nog...
In die dongle heb ik zeker interesse! Ik denk dat ik niet de enige ben. Nadeel is alleen wel dat gelijk de USB bezet is.
Nu zat ik te denken of het op de volgende manier gemonteerd zou kunnen worden;
Achter het middenconsole de originele USB aftakken, zodat er achter het middenconsole een tweede USB poort gecreëerd wordt. Zo blijft de originele USB gewoon functioneel. Op de afgetakte USB poort monteer je dan deze dongle, en is de dongle ook nog eens uit het zicht omdat je deze ergens achter het dashboard kastje monteert. Of denk ik nu te makkelijk?
Inderdaad, voor die bumper protector wilde ik ook gaan van Milotec! En ja, er zit een verhoogde laadvloer in.
De telefoon kan inderdaad draadloos opgeladen worden in het bakje voor de DSG pook. De iPhone XR past er maar nét in, ik mag dus geen andere telefoon gaan halen.....
@Tuner111 Heel leuk die verlagingskits, maar ik wil wel gewoon enigszins comfort behouden. Ik heb een gezin die ik comfortabel moet kunnen vervoeren. Zoals de zilvergrijze Octavia erbij staat vind ik persoonlijk perfect, en wil dat effect nu dus weer. Grote kans dat het dus gewoon de standaard veren met de Eibach Pro Kit gaat worden.
Eerst was ik een beetje rouwig dat de vRS geen DCC had, maar nu ik met die verlaging zit te kijken, is dat gevoel direct weg.
Ik kan jullie in ieder geval vast verklappen dat ik absoluut niet van chroom houd. Dat hadden jullie stiekem al een beetje kunnen weten als je naar de zilvergrijze Octavia kijkt, hoe die er bij staat. Wat er precies qua logo's, type aanduiding, etc. veranderd gaat worden, ga ik nog even over denken.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder even bezig geweest voor het uitzoeken van de remmen. Kwam met wat hulp van
@Jee13 tot de volgende keuze.
Wel even kijken waar ik de blokken ga bestellen, want de prijzen hiervan lopen nogal behoorlijk uiteen.... Tot wel € 100,- verschil. Dat vind ik best bijzonder..
Remmerij voorzijde:
Remmerij achterzijde:
Voor wat betreft de diffuser gaat het dus toch een Rieger worden met dekseltje voor de afneembare trekhaak.
En dan ook gelijk een mooie bijpassende piano black bumper protector van Milotec
En het irritante start-stop systeem heel gauw uit kunnen schakelen