HarrieSkoda: Octavia Combi 3 FL vRS 245

JeSko

Forumguru
Dit is het soort auto qua historie en achtergrond dat ik had moeten kopen, jammer genoeg toen buiten budget, en nu al helemaal. Komt vast goed met de verkoop Harrie! Vroeg of laat valt er iemand op.

Busso

Senior Member
Met de verloop van unieke auto's is geduld en nog eens geduld het toverwoord.
Zelf heb ik mijn rode Alfa 147 GTA twee weken geleden verkocht. Totaal 3 reacties gehad 2 uit Duitsland en 1 uit Italië. 2 weken geleden is hij op transport (terug) naar Italië gegaan en komt hij terecht bij een Alfisti familie. Te druk met werk en andere dingen dus voorlopig even geen hobby auto.

leon-cupra

Forumguru
Iedere liefhebber denkt dat zijn eigen wagen goud waard is. Spijtig genoeg denkt de markt daar niet hetzelfde over. De marktprijs kan je krijgen en als je particulier verkoopt zelfs onder de prijs van de handelaars want jij verkoopt zonder garantie, zeker voor een vRS is dat een doorslaggevend argument om voor een bepaalde auto te kiezen.
Is ook algemeen rustig in de automarkt. Zijn veel te onzekere tijden en alles staat nog steeds veel te duur. Als verkoper moet je op vandaag gewoon tevreden zijn met het eerste bod want een tweede zal zelden nog volgen.
Mijn broer ondervindt net hetzelfde. Is een puntgave wagen, beter dan nieuw en 0 interesse.

Bovenaan Onderaan