Zo, kuch kuch, behoorlijk wat stof afblazen van dit topic..
Ik zie dat de laatste foto's in dit topic zijn geweest van zijn beurt vorig jaar. Inmiddels is er natuurlijk weer jaarlijks onderhoud uitgevoerd, zoals ik dit elk jaar netjes doe, ondanks dat dit nog niet nodig is volgens de gereden kilometers/verstreken tijd.
De vRS245 bevalt onveranderd, alleen meestal is het zo dat als er geen foto's/berichten meer geplaatst worden, de auto is zoals ik wil, en bij mij wil dat meestal zeggen dat ik op zoek ga naar wat anders. Dat wil dan dus ook zeggen dat ik rustig aan om me heen aan het kijken ben voor een opvolger van deze geweldige vRS245.
De vRS245 staat nog niet online geadverteerd, maar mochten liefhebbers dit topic in de gaten houden, zullen zij dit bericht ook lezen, en kunnen ze me een berichtje sturen. Auto is zoals hij is, net de 45kkm aangetikt en dus net weer volledig onderhoud gehad.
Dus, mocht je op zoek zijn naar een supermooie, rijk uitgeruste, bijzonder goed onderhouden vRS245 uit 2019, schroom dan niet om een berichtje te sturen!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na het uitgevoerde onderhoud natuurlijk zelf even het interieurfilter vervangen en de Racingline VWR600 vertroeteld voor wat frisse, schone lucht!
Zo, die kan er weer tegenaan!