@Basti Dankje voor het compliment! Met de zoektocht voor de jouwe komt het ook wel goed, en als ik jouw plannen zo hoor, komt er nét zo een
.
@Busso Ook jij bedankt! Dat vermogen is inderdaad best pittig op de voorwielen. De elektronische sper doet wel iets om wheelspin tegen te gaan, maar kan het niet voorkomen. Bij het volledig aanspreken van het vermogen kan hij wel tot in de 3e versnelling spinnen. Tussensprints daarentegen zijn een genot.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In de tussentijd eigenlijk vrij weinig gebeurd. Ik heb wat problemen met de Carlinkit gehad, maar die heeft de verkoper netjes opgelost, dus ben er nog altijd zeer content mee. Merk overigens wel aan de Carlinkit; hoe ouder je toestel, hoe moelijker dat hij het allemaal heeft, maar dat is eigenlijk ook wel logisch.
Verder hebben we vorige week toch best wel een pak sneeuw gehad. Schijnbaar was het behoorlijk plaatselijk. Dus voor degene die niet kan geloven dat het vorige week gesneeuwd heeft, hier het bewijs
. Best wel een knap plaatje zo.
Verder heb ik nog een olieservice en een APK laten uitvoeren bij VAG-Techniek. Niet omdat de olie per se aan vervanging toe was, maar het was nu één jaar geleden, en ik kon het op deze manier mooi combineren met de APK.
Is hij volgend jaar weer voor zijn grote inspectie aan de beurt, en zo probeer ik dat elke keer om en om te doen.
Zoals eigenlijk al verwacht; geen aandachtspunten of wat dan ook, glansrijk door de APK. Ik zag ze overigens wel even 2 x kijken naar die (verduisterde) reflectorband in de achterbumper, en dat terwijl er gewoon een CE keurmerk in zit.
Ik zou het niet heel erg vinden als het weer wat mooier weer zou worden, en de auto iets langer dan 1 dag (enigszins) schoon blijft.
We blijven iedere dag met een brede glimlach instappen
.......