HarrieSkoda: Octavia Combi 3 FL vRS 245

leon-cupra

Forumguru
Het moet beter zijn dan een vRS … welcome to the dark side :D:D:D

Serieus gokje, maja , lastig zonder een budget te kennen maar gezien de prijsklasse van een vRS en daar een schepje bovenop (als liefhebber trek je altijd het budget omhoog) : Audi S4 avant.

IMG_3641.jpeg

JeSko

Forumguru
Ik denk niet dat het terug een stationwagen word @leon-cupra , omdat Harrie zelf al aangeeft eigenlijk dat het iets totaal anders is... Maar wat dan :pieker: nu slaap ik eindelijk weer eens wat beter, lig ik daar straks te piekeren over wat Harrie wilt kopen :pieker:

leon-cupra

Forumguru
S5 dan @JeSko. Eventueel als sportback. Is iets anders maar toch beter dan een vRS. Persoonlijk vind ik dat nog steeds een prachtige wagen, maar wel niet spannend.
IMG_3643.jpeg

leon-cupra

Forumguru
Twee modellen die in mij opkomen die 1) totaal iets anders zijn 2) die beter zijn dan de vRS 3) waar je jaren tuning-plezier aan hebt.

Optie 1: Ford Focus ST

IMG_3644.jpeg

Optie 2: Renault Megane RS (fantastisch dik kleurtje. Aan mijn schoonouders staat zo ene . Megadik)

IMG_3645.jpeg

HarrieSkoda

Forumguru
Lang stil geweest in dit topic. Veel werkgerelateerde veranderingen, dus er komt géén waardige (sportieve) opvolger voor de vRS245 terug. Wellicht in de toekomst weer, maar dan praat ik over jááren verder.
Het zat er dan dus ook al aan te komen dat de vRS245 de grote markt op gaat.

Nu te vinden op Autowereld.nl, maar ook via de auto vergelijkingssite Gaspedaal.nl

Ik hoop dat er een liefhebber op af komt, die hem van een groot liefhebber kan overnemen!

HarrieSkoda

Forumguru
Als het werkgerelateerde aspect niet mee had geteld, dan zou ik zijn gegaan voor een Cupra Formentor VZ5 (zelfde heerlijke 5 cil. als de RS3)

leon-cupra

Forumguru
Vind dat nu niet “totaal iets anders”.
Maar wel een heerlijke motor, alleen, staat de kwaliteit van Seat in verhouding met de prijs?

Maar @JeSko verdient dus een prijs want hij zat er met de Formentor op. En wat is zijn prijs … een knappe blauwe vRS :D

HarrieSkoda

Forumguru
Het einde van het jaar nadert, en de vRS245 staat nog steeds te koop. Weinig belangstelling voor helaas.

Ik kan het ergens wel begrijpen;
1. Het is een auto die een kleine groep mensen aantrekt
2. De auto is enigszins gepersonaliseerd, wat niet iedereen even mooi vindt, echter alle originele delen zitten er nog bij
3. De vraagprijs. Daarom heb ik die met maar liefst € 2.000,- naar beneden bijgesteld! Waarom? Ik gebruik de vRS245 niet meer door komst van een (extra) auto, waardoor het eeuwige zonde is om deze maar zo te laten staan en maandelijks verzekering + wegenbelasting voor te betalen (ja schorsen kan, maar om hem daar dan weer uit te halen bij eventuele geïnteresseerden voor een proefrit vind ik erg omslachtig).

Volgens Gaspedaal staan er momenteel maar 3 'gelijkwaardige' vRS245'en te koop, waarbij ik qua specs zeker niet onder doe, als je de prijzen naast elkaar legt.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, wat wil zeggen dat ik met de extra auto ook alweer allerlei aanpassingen heb verricht. Houdt je van de straat zeggen ze maar...

Goed uiteinde van 2024 gewenst en gezond 2025 in!

Fmoon

Forumguru
En die 3 staan ook nog bij een bedrijf zeker? Die geven nog garantie ook.

Succes met verkoop, morgen is die qua jaartal weer een jaar ouder.

HarrieSkoda

Forumguru
Daar lig ik niet wakker van. Ik weet wat ik verkoop, en degene die dit forum (stiekem) meeleest, weet dat ook.
Ik heb niets te verbergen omtrent deze geweldige auto.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan