HarrieSkoda
Forumguru
Dat de flow beter is geworden, is zeker te merken! Het beter hoorbaar aanzuigen en afblazen viel me vooral op, vandaar de vraag.
Ik zou het heel erg zonde vinden als door de verandering de turbo (teveel) op z'n donder zou krijgen waardoor deze vroegtijdig de geest geeft.
In mijn situatie gaat het vanaf de originele downpipe met cat (65mm), naar het open Fox systeem (70mm), wat een verloop van slechts 5mm met zich meebrengt. Ik zit in ieder geval nog dagelijks met een glimlach van oor tot oor in de auto, dit is precies wat ik wilde, heeft het toch eens goed uitgepakt!
Verder nog even bezig geweest om de vRS emblemen te veranderen. Want chrome past echt niet meer bij de rest van de auto.
Twijfel twijfel over welke ik zou monteren... Rood of blauw.
Uiteindelijk is de keuze gevallen op.....
Wat een totaalplaatje als dit maakt voor de achterzijde.
Voor mij is de achterzijde nu af, niks meer aan doen!
Ik zou het heel erg zonde vinden als door de verandering de turbo (teveel) op z'n donder zou krijgen waardoor deze vroegtijdig de geest geeft.
In mijn situatie gaat het vanaf de originele downpipe met cat (65mm), naar het open Fox systeem (70mm), wat een verloop van slechts 5mm met zich meebrengt. Ik zit in ieder geval nog dagelijks met een glimlach van oor tot oor in de auto, dit is precies wat ik wilde, heeft het toch eens goed uitgepakt!
Verder nog even bezig geweest om de vRS emblemen te veranderen. Want chrome past echt niet meer bij de rest van de auto.
Twijfel twijfel over welke ik zou monteren... Rood of blauw.
Uiteindelijk is de keuze gevallen op.....
Wat een totaalplaatje als dit maakt voor de achterzijde.
Voor mij is de achterzijde nu af, niks meer aan doen!