Zo, daar zijn we weer! Nadat de achterlichten van de poetser terug zijn gekomen, heb ik een afspraak gemaakt met degene in de buurt die met VCDS overweg kan.
De dag voordat ik er heen zou gaan de achterlichten vervangen voor de LED exemplaren. Normaal kom je niet op die plek, dus maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt.
Nadat het weer helemaal schoon was, konden de LED achterlichten erin. Helaas werkte het dus nog niet naar behoren.
Hieronder voor, na zónder VCDS aanpassing, en na mét VCDS aanpassing.
Wat is er gedaan? Zonder VCDS aanpassing staat de lichtsterkte van de LED standaard op 65%. Dit is omgezet naar 100% lichtsterkte. Verder branden de rem- en mistlichten nu niet meer standaard mee. Kortom is het nu zoals het moet zijn! Gelijk de functie LED achterlichten met DRL aan laten activeren.
Verder nog een andere grappige feature laten activeren, aangezien het toch een extra tabblad is. Dus als ik het beu ben, switch ik van rijschoolmodus bijvoorbeeld weer naar het tabblad 'sinds tanken', of 'sinds start', etc.
Nu heb ik tenminste weer een digitale snelheidsmeter, aangezien ik altijd de olie temperatuur in de maxidot heb.
Omdat het er op de foto hierboven allemaal maar stoffig uit ziet, gelijk de tijd genomen om de auto ook maar weer eens netjes te verzorgen.
En nog een foto onder het mom 'omdat het kan'.
Verder heb ik ook weer wat leuke pakketjes mogen ontvangen! Ontzettend snel was Ali ditmaal. De tijd tussen verzending en daadwerkelijk ontvangen slechts 8 dagen!
Echt boven verwachting!
Omdat SuperSkoda vorig weekend ook weer een aantrekkelijke aanbieding had (20% korting op alles), de knoop maar snel doorgehakt en een bestelling geplaatst. SuperSkoda zal het er wel druk mee hebben gehad, want dat pakketje was 5 werkdagen onderweg! Niet gek als je zag wat er zoal besteld werd (kun je mooi zien aan de linkerzijde van de site).
Weer erg blij met de vorderingen en ontvangen bestellingen! Ik kan niet wachten tot het beter weer wordt en ik alle spulletjes compleet heb om aan de cosmetische transformatie te kunnen beginnen.