Het moet per sé FAT32 zijn. Maar je bent in de war met de limiet van een enkele file. Die ligt inderdaad op 4 GB. De limiet van de totale partitie is 2 TB, dus voorlopig voor wat muziek in de auto nog ruim voldoende :grin:. Hooguit moet je een ander tooltje gebruiken dan degene die standaard in Windows zit.
Ik vraag me overigens wel af wat je met films en games wilt op een HD die aan de MDI hangt, want die herkent alleen maar muziek.
(die is maar 20GB trouwens, geen 52)
Waarom zo moeilijk doen met een HDD heen en weer prikken? Je kunt ook gewoon een SD kaart kopen van 32 GB, daar je muziek opzetten en die lekker in de auto laten zitten.
Of..... Je gebruikt gewoon de HDD in de Columbus :crazy: (als je een Columbus hebt natuurlijk)
Ik vraag me ook altijd af waarom mensen een MDI interface zo belangrijk vinden? De extra functionaliteit ten opzichte van wat het toestel zelf al kan is echt minimaal en zeker geen 150 euro waard (ex kabel, die je ook nog eens een 2 a 3 tientjes kost). Of je moet perse meer dan 32 GB (bij de Columbus zelfs 52 GB) aan MP3's in je auto willen hebben (32 GB wat zo'n 7000 a 8000 nummers zijn, een nummer duurt +/- 3,5 minuten, dus standaard kun je al 38 uur aan muziek meenemen..).
En dat is nu precies de reden waarom ik een 64 GB usb-stick aan de MDI heb hangen. Hierop kan onze gehele MP3 collectie, en bovendien is synchroniseren heel makkelijk, want je neemt het stickje zo mee naar binnen.Die MDI is vooral handig voor een iPOD. Ik heb ook een MDI maar gebruik hem eigenlijk niet. Ik heb een deel van mijn muziek op de interne harde schijf van de Columbus gezet (die is maar 20GB trouwens, geen 52) Dit is vooral onhandig om je collectie gesynchroniseerd te houden