MarcoO2
Forumguru
Hm, ik ben het daar niet helemaal mee eens... Je eerste vraag was letterlijk "heeft iemand dat (geluid) wel eens gehoord?". Zou je dan alleen een "ja" of "nee" willen hebben? Nee, want ik je volgende post vraag je al "waar heeft dit dan mee te maken?" en "het is toch niet zo dat er dan iets wordt beschadigd op deze manier.... het doorslippen hou je namelijk moeilijk tegen met zo'n glad wegdek, en zal zeker niet de laatste keer zijn.". Dan vind ik het niet zo raar dat er drie mensen zijn die aangeven dat het wellicht ook met de manier van wegrijden te maken heeft, lees: dat je datgene wat jij als probleem ervaart, vrij makkelijk op kunt lossen door het simpelweg te voorkomen.wat ik trouwens minder vind is ,dat als je een vraag over bonkend geluid stelt, je er een compleet "hoe trek ik op zonder slippende wielen" cursus bij krijgt.
jammer dat discusies vaak de kant op gaan, waar geen mens om gevraagd heeft.
maar even goeie vrienden......
Ik vind het niet zo chique om dat als "patserig" of als "offtopic, iets waar geen mens om gevraagd heeft" te benaderen. Jij hebt een probleem en stelt een vraag, mensen proberen je te helpen. Als die oplossing blijkbaar niet in je straatje past, wel, daar kunnen wij niet zoveel aan doen...
Maar goed, inderdaad: even goeie vrienden!