Ik heb een overzicht van zekeringen en relais bijgevoegd; waarschijnlijk relais B1 of B9 defect.
Komen beide regelmatig voor.......
Even een schop van een antiek topic, in de hoop er iemand mee te kunnen helpen:
Gisteren viel mijn O2 spontaan uit op de snelweg. Gestopt op de vluchtstrook, even gewacht en daarna deed hij het weer.
200m gereden, viel weer uit...
Wegenwacht laten komen en die wist te melden dat deze relais als ze ouder worden wat inbranden en dan soms onder invloed van warmte spontaan blijven afvallen danwel blijven plakken. Dit is dus ook heel moeilijk te controleren, want tegen de tijd dat jij met je multimeter bij het relais bent is het alweer afgekoeld...
Noodoplossing was om B1 en B9 om te wisselen, daarmee ben ik veilig thuisgekomen. Uiteraard ga ik ze nog wel laten vervangen.
Wegenwacht gaf ook als tip om het grote grijze relais onder de motorkap (kan die van de brandstofpomp zijn?) te vervangen omdat die dezelfde problemen kan geven volgens zijn handboek.