Ik rij nu ongeveer vier weken in de Kodiaq, met veel plezier! Even zoeken naar de juiste instellingen, rijmodi etc. Ik hou van netjes, symmetrie etc. in de auto. Wat ik daarom jammer vind is dat ik niet wist dat je bij de VC in combinatie met de Amundsen de kaart maar op 1 van beide schermen tegelijk kunt tonen. Dus: ik op zoek naar een mooie set-up hiervoor. Inmiddels heb ik die (voor nu) gevonden, hoe knullig anderen dit misschien ook vinden. Ik laat alles in de VC tonen, behalve verkeersbordenherkenning. La je die laat zien, dan ben je de klok namelijk kwijt. En voor op het scherm van de Amundsen heb ik een afbeelding gemaakt, in de stijl van de VC (in de sportline-look). Die afbeelding staat permanent in het scherm, wat ik rustig vind ogen. Het ziet er nu zo uit:
Ach ja, je kan er maar druk mee zijn... ik weet het
Nu nog een paar nachtjes geduld, dan komt er hopelijk een pakketje van Superskoda binnen en aanstaande dinsdag komt er een Eibach setje onder. Dan moet ie wat strakker rijden, hoewel ik het comfort nu ook wel erg waardeer. Ik hoop niet dat dat er te veel onder lijdt.