Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

Tuulster

Forumguru
Supermod en super uitgevoerd. Waar heb je dit laten doen, want deze jongens (dames?) kunnen er wat van.
Zeker weten, echt super mooi uitgevoerd! Ik ben er heel erg tevreden over, maakt het interieur veel strakker :yeehaa:

https://toro-belettering.nl/auto-styling/car-wrapping/

Gisterenavond toen ik de auto kwam halen stond er een Karoq binnen, één van de laatste verkrijgbare diesels maar hij was zwart en de koper was op zoek naar een witte; geen probleem wrappen ze hem ffff wit. :jaja:

Kanerr

Forumguru
Elke keer als je dit ziet vraag je je af hoe krijgen ze het zo strak en rimpel loos.....

Wat ik heb gemerkt is dat kwaliteits wrap en een goede heatgun erg veel helpt, zo ook met ramen tinten.:jaja:

Maar alsnog superstrak resultaat inderdaad!

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Klopt, mijn wrapper gebruikt enkel wrap van LuxeLightWrap, daar zitten allemaal gaatjes in ter dikte van een naald, dit helpt om de folie er retestrak op te krijgen, doordat er geen lucht onder kan blijven zitten.

JeSko

Forumguru
Dat valt goed mee inderdaad! Valt niet te hard op maar heeft zijn nuttige functie, en het maakt hem vooraan inderdaad visueel lager:thumbsup:

EdK

Forumguru
Snoekkie................

citroen-ds-23-pallas-1973-schuifdak-2e-eigenaar-km-84-000-uniek.jpg

8500 eurie en nog geen ton op teller en je zou de derde eigenaar worden....
Kan geen elektrisch tegenop

Tom D

Actief lid
Een goede DS (vaak een contradictie in terminis)) voor erbij blijft mijn ultieme droom. Een van de mooist auto's ooit gebouwd (vind ik dan). De kunst is om een goed exemplaar te bemachtigen dat ook goed gereviseerd en gerestaureerd is. Prijzen zijn dan niet misselijk, vanaf 20-25K€. Als ik de loterij zou winnen dan ging ik voor deze , maar dan moet je minimaal een ton op tafel leggen:
d0284c42c9a71ad3cd34bc515fe54528.jpg

Bovenaan Onderaan