Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Knappe fransoos! Lekker laag ook, staat 'm goed.
De meeste DS3 's zien er redelijk "vrouwelijk" uit maar deze is dat alles behalve. Ziet er zelfs stoer uit.
Mooie modderflappen hoor, lijken wel een beetje ( heel klein beetje ) op die van Skoda !!
Gelukkig zorgen die er alleen niet voor dat je nog minder grondspeling hebt...
Maar ja franse wagen...... alles met de franse slag ontworpen en geproduceerd ...
Leuke toevoeging! Ondanks dat mijn wielen al vol in de kuipen liggen, heb ik nog heeeeul veel bodemspeling, maar bij jou is dat echt wel anders. Hoeveel cm vanaf de grond is je Jeu de Babette?
Eigenlijk gaat het overal tot nog toe prima behalve bij de broodjes die in de parkeergarage van mijn werk liggen. Die moeten echt rustig, schuin genomen worden.
Ik denk dat je het grootste probleem met die bavettes hebt als je achteruit een stoepje of iets dergelijks op rijdt. Ik heb het zelf ook ooit gehad met de ouderwetse flexibile spatlappen. Mijn Golfje was onbedoeld met het voorwiel net een randje van pakweg 7-8 cm hoog afgerold, ik dacht gewoon weer achteruit weg te rijden, waarbij de flap tegen het randje kwam, en vervolgens het voorwiel op de spatlap stond. Dat zijn echt van die onnozele voorvallen.
Aiiii @Cordoba dat is ook een goeie ja..... ik kan me er iets bij voorstellen. Zou in mijn geval ook geen handige actie zijn , ze zouden er afgereden worden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.