Mijn houder is universeel en heeft eerst in een Opel Astra gezeten, vervolgens de O2, O2FL en nu in de O3. De Brodit proclips zitten op heel lelijke plekken tegenwoordig en vaak ook nog te veel bij de voorruit dus visuele afleiding. Pal naast, of iets schuin-onder de Amundsen is absoluut geen probleem met de airbag. Hier kan je precies zien hoe deze zich ontvouwt:
Op basis daarvan heb ik destijds besloten dat het een veilige plaats is en dat vind ik nog steeds.
Ik heb met Brodit gedoe gehad met schrammen op toestellen, slecht passende stekkers, kapotte lader etc, en het is gewoon ernstig overpriced. Je kunt bovendien geen hoesje gebruiken met een Brodit houder!
Ik wil gewoon instappen, toestel met hoesje erin kunnen "smijten" en dan moet ie in één keer trillingsvrij zitten, aan de lader/usb poort van de amundsen hangen, en gaan! Dat lukt mij wel met zelfbouw, niet met Brodit
Ben het overigens geheel met je eens dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen.
Overigens, als voor de SmartLink geen usb nodig was, dan had ik wellicht een toestel met draadloos laden gekocht tzt. Dan was de kans groter dat ik hem in het vakje zou leggen.