Spector
Forumguru
jaa was prima te doen! geen aanpassingen nodig. vandaag ermee gereden in het donken en Mann wat een lichtopbrengst!
Ik heb ze gisteren ook besteld
jaa was prima te doen! geen aanpassingen nodig. vandaag ermee gereden in het donken en Mann wat een lichtopbrengst!
ook aangegeven dat de ze op 25 dollar inklaring zetten?? scheelt je weer wat geld hahaIk heb ze gisteren ook besteld
ook aangegeven dat de ze op 25 dollar inklaring zetten?? scheelt je weer wat geld haha
yep (goede tip, bedankt)ook aangegeven dat de ze op 25 dollar inklaring zetten?? scheelt je weer wat geld haha
Daar kijkt de douane écht niet naar kan ik je verzekeren. Het is puur mazzel of ze je eruit pikken of niet. Net als de "gift" truuk. Dat werkt al jaren niet meer zo. Het is zelfs zo dat pakketjes laten splitsen niet meer werkt mbt waarde; Pakketjes die met dezelfde vracht mee komen, dezelfde afzender en ontvanger hebben, worden als 1 zending beschouwd voor de waarde.ook aangegeven dat de ze op 25 dollar inklaring zetten?? scheelt je weer wat geld haha
Ik moest de factuur uploaden en werd over exact het factuurbedrag aangeslagen. Item was bij Ali iets in prijs gedaald, maar dat mocht niet baten, de factuur (inclusief verzendkosten!) werd gehanteerd. Ook de truuk met lage aanschafprijs, hoge verzendkosten werkt niet.Nou, je betaalt in principe over de waarde. Dat hoeft zelfs niet te zijn wat je betaalt hebt, maar kan meer zijn.
JA die hebben er zeker een handje van, zelfde gehad met een camera ( bewakings) kon toen ook ff dokkenHelaas hadden we dit eerder meegemaakt met DHL.
Fantastisch! Ik denk niet dat ik het nog ga doen (en hoe zou k dit uitleggen aan mevrouw Rallye), maar die indicators zien er mooi uit.
Jouw verhaal ziet niet op mijn opmerking. Naast BTW moet je ook nog invoerrechten betalen (China ligt buiten de EU).
Nou, je betaalt in principe over de waarde. Dat hoeft zelfs niet te zijn wat je betaalt hebt, maar kan meer zijn.
Zit dit bedrijf buiten Europa dan?
Ik heb ze gisteren ook besteld