LovelessNL
Lid
Je hoeft, in tegenstelling tot het bericht op de radio, niet naar de VW-dealer. De Skoda-dealer kan het ook. Wel moet het "onderdeel" (een DVD-doos met daarin een code en een handleiding) besteld worden. Ik zou toch vragen of ze even willen checken of Smartlink geactiveerd; je auto is vast al bij de dealer. Mocht het niet geactiveerd zijn dan kan in ieder geval de activeringsset worden besteld en de activering voor maandag worden doorgevoerd.
Ik heb vandaag weer een stukje genavigeerd met Carplay, maar miste de de weergave van de maximumsnelheid. Ook functioneert Flitsmeister niet met Carplay. Dodelijk....
Helder Ik heb het dus maandag gevraagd, hij staat inmiddels anderhalve week bij de dealer. Ik kreeg daar dus een bevestigend antwoord op, al heb ik zelf daar m'n twijfels bij. Vind het ook weer zo lullig om dan nóg een keer te bellen en eigenlijk dus aan te geven dat ik haar antwoord niet vertrouw... Ik wacht het maar gewoon even af, mocht het maandag niet geactiveerd blijken te zijn kan ze even zelf bedenken hoe ze dit snel & simpel gaat oplossen...