Ik ga zondag mijn demo Rapid Joy van maart 2016 ophalen. Ik lees dat de Nieuwe Amundsen gratis navigatie updates heeft. Heeft De Rapid Joy versies deze nieuwe navigatie?
Je hebt PmHoe kan ik checken welke software/kaarten ik heb in mij S2 (bj2012)?
vanochtend reed ik op een weg, die de navigatie (nog) niet kende
De Amundsen MiB2 navigatie heeft gratis updates. Onder dit topic staan verschillende topics waar update van Amundsen aan de orde komt.Ik ga zondag mijn demo Rapid Joy van maart 2016 ophalen. Ik lees dat de Nieuwe Amundsen gratis navigatie updates heeft. Heeft De Rapid Joy versies deze nieuwe navigatie?
Inderdaad bestaat het risico dat de dealer het vergeet. Ze kunnen het wel, doen ook navigatie updates tegen betaling.Dat lijkt mij ook, maar de dealer zegt direct "ja" op die vraag, of het nu zo is of niet.
En voornoemde dealer gaat vast geen update voor je doen, waarschijnlijk weet hij niet eens hoe dat zou moeten.
Je kunt beter het juiste topic hier lezen, en het zelf doen (dat is minder moeilijk dan je denkt), of iemand van het forum het laten doen.
heb (snel, ok sorry, misschien had ik langer moeten zoeken) gezocht in de 136 pagina's, met zoeken "Samsung" en/of "geen internet". ik geeef het op. er is vast wel iemand die in 1 minuut kan uitleggen wat er anders moet, ipv uuuuuuuuuuuuuuren zoeken
amundsen+ systeem. Samsung (S6) telefoon kan wel aangemeld worden, telefoonboek ook gewoon beschikbaar, bellen en gebeld worden geen probleem. wel valt op de er een icoontje "3G" zichtbaar wordt, vreemd maar zal een reden hebben. maar hij schakelt de internetverbinding uit. dus ook geen whatsapp-berichten.
Moet ik was aanpassen aan de Amundsen+ en/of aan de Samsung?
Ik weet niet of je de oplossing al hebt maar probeer in de auto eens in het telefoon menu bij telefoon instellingen deze op Handsfree te zetten ipv Primair.
[USER=24009]@Stitch15 :
1) blader eens wat terug, daar staan screenshots van Amundsens met de meest recente versie;
.[/USER]