Waarom wil VAG die kaartupdates nog steeds in eigen hand houden blijft telkens mijn vraag !?
Er zijn al autofabrikanten die dit bij derde neer leggen en dit gaat gewoon stukken beter !
Met de Zenec is dit ook het geval, maar bij die zelfde toko in kaarten zitten ook al automobiel leveranciers.
https://www.naviextras.com/shop/portal/deviceSelect kun je zien welke toko's , en ja bij Zenec betaal ik voor een update.
Maar als ik een update ouder neem dan heb ik vaak aanbiedingen en heb ik zeer recente update's voor 60 eurie.
En ja bij VAG met de MIB heb je ze nu gratis maar kom je vaak nog nergens als ik dit zo hoor, dan liever maar 60 eurie betalen en ergens komen met de Navi.
En als VAG het dan ook nog zo afspreekt zoals Zenec dit heeft gedaan , dan heb je bij in gebruik nemen van je navi een maand de tijd om GRATIS het allernieuwste kaartmateriaal er op te zetten en hierna ga je dan pas betalen.
Hoe simpel zou het kunnen zijn voor VAG en tevens hiermee een stuk ergenis bij zijn klanten weg te halen.....
Op zijn SKODA's gezegd.........Simply Clever