Beste lezers,
Ik ben net in het bezit van een nieuwe Skoda Fabia, en ik wil de kaarten updaten. Op de update site de vin-code van de auto ingevoerd en met de downloader de zip-file opgehaald. De downloader geeft onbekende fouten aan als ik de data naar het (originele) SD kaartje wil schrijven. Ik heb het lock schakelaartje in de goede stand staan. Er worden een aantal bestanden op het kaartje geschreven en dan gaat het mis.
De zip file heb ik uitgepakt met 7-zip en die geeft ook errors aan, een aantal files in het bestand zijn corrupt.
Met fileverifier++ heb ik de MD5 check uitgevoerd met gebruikmaking van de summd5.txt bestand welke in de zip-file zit.
Fileverifier++ geeft aan dat er een aantal files corrupt zijn. Ik heb opnieuw het zip bestand gedownload en gecontroleerd, weer blijke er files corrupt, maar niet allemaal de zelfde als de vorige download. Het aantal corrupte files verschilt per download. Ik beschik over internet via glasvezel met een redelijk snelle verbinding.
Herkent iemand dit probleem of gaat bij jullie de download goed?
p.s. De beste download heb ik met 7-zip op het kaartje geplaatst en daar werkt het systeem wel op maar ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd als de corrupte bestanden worden aangesproken door de navigatie.
Jan Willem