Bakkertje
Forumguru
Bijzonder @skoda2015 dat zegel heb ik nog nooit voorbij zien komen..?
dat lukt het beste met een volle tank brandstof......volgende week Italië zien te halen
@skoda2015, ik zou dit maar eens doorlezen, er staat genoeg beschreven op dit forum wat je op kan zoeken.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/navigatie-update.39139/#post-834767
Het ding heet dus Amundsen... geen die idee waar die extra D vandaan komt die veel mensen (niet alleen jij) er in weten te krijgen
Dat is geen beperking, maar een eigenschap: je gaat de radio het BT signaal laten doorgeven.
De radio kan maar 1 signaalbron tegelijk aan, dus als je de autoradio wilt horen zul je in "audio" tussen radio en BT moeten schakelen.
Cruijff zei het al: "da's logisch".
...
De radio kan maar 1 signaalbron tegelijk aan, dus als je de autoradio wilt horen zul je in "audio" tussen radio en BT moeten schakelen.
Cruijff zei het al: "da's logisch".
FM heeft die mogelijkheid 'ingebouwd', maps niet.
Bij Flitsmeister is die functie ook nodig, maps gaat er vanuit dat je die solo gebruikt.
Volgens mij heeft FM de mogelijkheid elke melding als apart gesprek te verzenden. Elke melding is dan één gesprek, waarna de telefoon de muziek weer de ruimte geeft. Maps lijkt dat niet te doen, als ik het goed begrijp; die maakt één gesprek van de hele rit en laat er niets anders tussen.