MarcoO2
Forumguru
Ik denk dat dergelijke dingen via de TMC worden ingevoerd.
Klopt, ik zie dan (in mijn Columbus) in de traffic-lijst een melding "veiligheidsincident".
Ik denk dat dergelijke dingen via de TMC worden ingevoerd.
Een collega van mij heeft onlangs een nieuwe Octavia gekregen met een Amundsen navi, het eerste wat mij opviel was dat hij geen grafische parkeer-weergave heeft en ook geen telefoon opties zoals scrollen door je telefoonboek en nummers intoetsen.. Zijn dat limitaties van de Amundsen?
Al deze opties heb ik wel op mijn Bolero
Dit is een foto van mijn Amundsen tijdens het achteruit rijden
Ik navigeerde laatst weer ergens naar toe en onderweg gaf de navigatie op de route een rode driehoekje aan met een uitroepteken erin. Ik had dit al een paar keer gezien, maar wist niet wat het was. Maar dit keer zag ik wat het was, er stond een mobiele flits camera aan de andere kant van de snelweg. Ik moet volgende keer toch maar voor de zekerheid mijn gas, maar iets los laten. Dat navigatie systeem dat aan geeft. Vaste flitspalen worden inderdaad niet aangegeven.
Kan ik op mijn cruisenavi schermpje ook de grafische hulpjes krijgen ipv alleen maar de signalen die ik hoor ?
Wie o wie weet dit ? :crazy:
Ik heb over 2 weken een 120k beurt en zal het dan ook vragen aan de garage.
Heeft iemand als eens geprobeerd de data van de DVD (RNS510) te kopiëren op de SD kaart van de Amundsen, zodat je in een keer geheel Europa tot je beschikking hebt?
Weet iemand hoe je de constant herhalende mededeling "de route wordt berekend met in achtname van verkeersproblemen" kunt uitschakelen. Nu krijg ik deze melding bij elke nieuwe tmc uitzending.
Octaman heeft een Amundsen, dus het kán wel..
Misschien een bepaalde instelling of optie aanzetten?
Dat is voor A2DP:Heren,
Iemand al eens opgevallen dat onder de Setup bij Media de optie Bluetooth Audio aangezet kan worden? Ik heb deze aangezet, maar weet niet precies waar dit nou op stoelt. Heeft iemand dit werkend?
Groet, Arnold
Dat is voor A2DP:
http://nl.wikipedia.org/wiki/A2DP
Ik gebruik de Amundsen met een micro-SD-kaart van 8Gb (met adapter) Voor navigatie heb ik ongeveer 1,4 Gb in gebruik de rest gebruik ik voor muziek. Dit werkt perfect.Ik ga 25 januari mijn Octavia Combi Greenline ophalen bij de dealer (komt in plaats van een Ford Focus). Nu kan ik bij aflevering kiezen: Navigatie vanaf CD of SD. Het liefst heb ik de navigatie vanaf SD. Hierover heb ik een paar vragen:
1) Kan ik tegelijk navigeren en muziek luisteren vanaf SD? Indien dit kan wil ik namelijk mapjes maken op de SD kaart.
2) Is het verstandig om zelf een SD kaart mee te nemen met een zo hoog mogelijke capaciteit zodat er zo veel mogelijk muziek bij kan?
3) Welke SD kaart is aan te raden?
Het zijn misschien simpele vragen maar ik heb zelf weinig verstand van dit soort zaken.