Jaar: (20)21Hardware: H22
Software: 0278
Navigatiedatabase: 21.5
Radiodatabase: 1.30.24
Hij heeft vorige week een update binnengehaald. Als ik nu kijk staat er niets klaar.
Met wat voor systeem? Ik heb dit toevallig vorige week geprobeerd met een kloon programma'tje. Van 16 naar 32 GB kaartje in een Amundsen MIB2. Maar die werd niet herkend. De Volkswagen bundle 1 update (laatste van nov. 2020?) paste gelukkig nog op het 16 GB kaartje.Voor de mensen die, net als ik, een 16 gb kaartje in hun auto hebben zitten is het volgende misschien handig om te doen. Ik heb zelf een 32 gb SD-kaart gekocht en een kloon gemaakt van het originele Skoda kaartje, deze vervolgens terug geplaatst op het 32 gb kaartje en hem in de auto gestopt. Omdat de kloon ook alle bestanden uit de verborgen partities mee overzet, wordt de SD-kaart gewoon herkend.
Jaar: (20)21
Kaart: 5 (mei)
Lijkt mij vrij recent aangezien we nu in juni zitten.
Dat heeft niets met het versienummer te maken. Dat een kaart recent is uitgekomen betekend niet dat deze recent is. Autofabrikanten en zeker Skoda blinkt nu niet echt uit in up2date kaartmateriaal.Op wegen waar ik 60Km mag geeft hij 50Km aan, op wegen waar ik 100Km geeft hij 80Km aan, en wegen waar je 100Km mag geeft hij 130Km aan.
Ook kloppen er wegen niet qua aanleg.
Wellicht al een keer hier gemeld, maar kan het zo gauw niet vinden: past deze wel op de standaard SD kaart?Wat is er nieuw aan dan?!?
Ik zie op de Skoda portal als laatste versie nu de 1520, die ik al lang had...
Ik rijd momenteel met de 1730, via de Seat portal! (Overigens ook gewoon via VW verkrijgbaar)
Behoorlijk kansloos van Skoda, dit beleid..!
Fijn! Ik had volgens mij zaterdag nog gekeken......
Edit: hij past niet op mijn 16Gb kaartje..... was al enige tijd voor gewaarschuwd. Dus DL 3 geïnstalleerd. Maar eens zoeken naar een nieuw SD-kaartje.
Edit 2: via Amazon een 32Gb kaartje gekocht bij GPSNAVIGATIONSHOP. Zal mij benieuwen….