Rallye
Forumguru
@dj.verhulst Je vraag wordt duidelijker als je aangeeft van wanneer jouw kaart is en welke problemen je bedoelt…….
Laatst bewerkt:
@dj.verhulst Je vtaag wordt duidelijker als je aangeeft van wanneer jouw kaart is en welke problemen je bedoelt…….
Nee joh wij mensen leven steeds langer waar ze geen rekening mee hebben gehouden.al merk ik dat bij bedrijven livetime bij hun een rekbaar begrip is.....
Nee joh wij mensen leven steeds langer waar ze geen rekening mee hebben gehouden.
maar zoek eens op GPS underground, daar word nog wel eens één en ander aangeboden
Het is nog niet helemaal zeker dat er voor de MIB1 geen update komt. Ergens heb ik gelezen dat VAG updates voor deze navi’s garandeert tot vijf jaar na uit productie gaan van het apparaat. De MIB1 is tot mei 2015 gemonteerd in de Octavia en de Golf……..
Kosten zul je je garage voor moeten bellen (of iemand anders die dit voor je wil/kan doen)@jongetje aan welke kosten moet ik dan denken? Is dat incl. nieuw kaartmateriaal?
Maar de belangrijkste vraag: is er nieuwere software die de bediening en gebruik sneller maakt?