Goedenavond!
Sinds vorige week staat mn 3e Roomster voor de deur.
Vorige had 200Kkm, 1,4 3 cilinder TDI, nu een 1.2 TSI Drive 86Pk.
Er zit een Amundsen radio/navigatie is, kaartversie 6 West-Europa.
Er zat geen CD of SD kaart bij met kaartmateriaal. Via het Skoda portal zijn er na ingave VIN geen updates gevonden.
Ik vraag me af hoe ik het kaartmateriaal kan updaten, de huidige is waarschijnlijk erg oud.
Het topic Amundsen is wel heel erg groot, dus zoeken naar een antwoord op deze vraag is ook wat omslachtig.
excuses daarvoor.
Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen? Extra info nodig? Laat me svp weten.
Of is @Rainesh degene die mij hierbij kan helpen, teminste zie ik deze naam vaker passeren bij updates etc...
Alvast mijn dank voor de reacties.
Groeten,
Ronald
screenshot kaartversie:
Sinds vorige week staat mn 3e Roomster voor de deur.
Vorige had 200Kkm, 1,4 3 cilinder TDI, nu een 1.2 TSI Drive 86Pk.
Er zit een Amundsen radio/navigatie is, kaartversie 6 West-Europa.
Er zat geen CD of SD kaart bij met kaartmateriaal. Via het Skoda portal zijn er na ingave VIN geen updates gevonden.
Ik vraag me af hoe ik het kaartmateriaal kan updaten, de huidige is waarschijnlijk erg oud.
Het topic Amundsen is wel heel erg groot, dus zoeken naar een antwoord op deze vraag is ook wat omslachtig.
excuses daarvoor.
Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen? Extra info nodig? Laat me svp weten.
Of is @Rainesh degene die mij hierbij kan helpen, teminste zie ik deze naam vaker passeren bij updates etc...
Alvast mijn dank voor de reacties.
Groeten,
Ronald
screenshot kaartversie: