Gister gedownload en op de sd card gezet, straks even proberen in de auto. De versie die nog op de sd card stond was al een jaar oud dus dit is een welkome update
EU_AS_STD_1520
welke versie dan? En waar vandaan halen?waarom zo’n oude versie?
uitpakken op de computer en dan op de so-kaart zetten die bij de wagen geleverd is.
@Snowboardpat Die laatste zin is erg belangrijk. Let ook op het schuifje op de SD-kaart…..waarom zo’n oude versie?
uitpakken op de computer en dan op de so-kaart zetten die bij de wagen geleverd is.
Wissen zou ik niet doen , zou ze ff van de SD kaart verplaatsen naar je PC of Laptop.Eerst alles op het kaartje wissen?
Hoe heet dat verborgen bestand en waar staat het?Ga een kaartje bestellen. Want de nieuwe software op kaartje van de auto zetten gaat niet omdat het bestand groter is. Ook verborgen bestand zichtbaar en over gezet.
bedankt voor de tips.
Ik heb destijds mijn SD-kaartje (van Skoda) wel eens geformatteerd, dat kan gewoon. Zou niet erg hufterproof zijn als de beveiliging een verborgen bestand binnen de volume is.Wissen zou ik niet doen , zou ze ff van de SD kaart verplaatsen naar je PC of Laptop.
En dan de nieuwe data op je SD kaart zetten !
Waarom niet zomaar op een 32Gb
De unit kijkt naar een verborgen file op je SD kaart en die ziet hij niet op een normale in winkel gekochte SD kaart.
Zijn wel mogelijkheden om een SD kaart te kopen bij de dealer voor erggg veel geld, maar ook bv op Amazon is er wel het één en ander te vinden dat wel werkt.