Rallye
Forumguru
@Ron@ld Volgens mij heeft @Canon-Eye zijn Amundsen zo laten bewerken dat die wel "willekeurige kaartjes" slikt.
Edit: @Canon-Eye was eerder.
Edit: @Canon-Eye was eerder.
Bedankt. Ik heb geen flauw benul waar MIB en PQ op slaan, maar voor mij is denk ik van belang dat ik nu weet wat ik moet kiezen als ik weer ergens geconfronteerd wordt met de (naar mijn smaak) grote variëteit aan modellen die Skoda zo in de loop der jaren heeft gebruikt.@Ron@ld : wat jij in je Yeti hebt is wat ze noemen een Amundsen MIB2 PQ, dit is een versie die geënt is op de MIB systemen, maar past in wagens die nog op een PQ platform staan. Dus platformen van vóór de huidige generatie(s). Voorbeelden hiervan zijn de (gefacelifte) Yeti en latere modellen Rapids.
@1983jeroen Om met mijn kinderen te spreken: “duh”!Amundsen MIB2 2023 kaart update
Als het niet op je 16gb kaartje past, dan wat talen verwijderen in het mapje SDS.
Na 547 km uit en thuis, overdag en 's avonds, over alle soorten wegen - van landweggetjes rond het dorp tot snelwegen in alle snelheidscategorieën - moet ik helaas melden dat mijn hoop op verbetering wederom vals bleek te zijn. De lokale maximumsnelheidsaanduiding in het systeem is nog precies even chaotisch en vrijwel consequent onbetrouwbaar als voorheen. Terwijl het natuurlijk wel goed kán, zoals Tomtom al bewees in dezelfde week dat de 100 overdag inging.Nou, als hij bij het berekenen van de reistijd nou eindelijk eens rekening gaat houden met het tijdstip waarop wordtgereisd, dan is dat al een behoorlijke vooruitgang. Op een correcte weergave van de lokale Vmax (uit de database óf via de camera) durf ik wel te hopen maar nog niet te rekenen...
Kan me daar prima in vinden.Ik navigeer puur op wat ik recht voor mijn neus zie en zonder geluidsmeldingen. Bevalt prima
Dat kan Rijkswaterstaat pas doen als eerst de wetgever de boel vereenvoudigt...Hoogste tijd dat Rijkswaterstaat eens een einde maakt aan die waanzin.
Even opnieuw downloaden en kopiëren.Vreemd, ik heb de kaarten uit de link van @Rainesh gedownload, Ik heb een Amundsen MIB2.
De sd kaart met de nieuwe kaarten wordt geaccepteerd. Maar na invoer van een bestemming en selecteren van de route, krijg ik een foutmelding. Iemand een idee?
Update: vraagt om een opslagmedium met geldige navigatiegegevens (ofzoiets)