Hi Rainesh, dank voor je reactie. In de bijlage heb ik de foto's gezet.Kun je een foto van je startscherm van Smartlink posten? Want kan inderdaad weleens voorkomen dat Carplay en Android auto adaptiekanalen nog achteraf aangezet moeten worden.
Hi Rallye, dank voor je reactie. Ja waarschijnlijk wel. Ik ben pas een week trotse eigenaar en de vorige gaf aan er nooit wat mee gedaan te hebben. Als ik m'n onderzoek goed heb gedaan zou het wel moeten werken op mijn systeem.Vreemd. Is er dan iets niet goed gegaan bij het activeren?
Ik zie Fec/swap er niet tussen staan@Capman42 als je menuknop ingedrukt houdt. Dan zie je Fec/Swap staan. Kies dan geïnstalleerde codes. Staan daar de codes 060800 en 060900 tussen?
Dank voor het snelle antwoord. Ik ga kijken in het forum naar leden met een deviceJammer
Dan toch even bij iemand langsgaan met vcds/obd11
Ja dat heb ik gedaan. Alleen laat ie dan mirror link als optie zien. Met zowel een Android als iPhone geprobeerd te connecten maar mirror link wordt niet meer ondersteund@Capman42 : al geprobeerd je telefoon met een usb-kabel te verbinden en dan smartlink te selecteren?
bij welke VW had ook alweer het zelfde systeem ?